Family Gathering ~ Day 3

Pada hari ke-3 pulaks... kami ke Nilai 3.. destinasi yang wajib kami pergi..


sebelum bertolak.. kanak2 terlebih dahulu bermain di taman permainan di bawah apartment..


Kak Long sedang buat terbangan maut ala2 superwoman..


Amiera pun cuba nak buat tapi tak jadi.. dah jadi macam nak membuang pun yer..


Amiera dari jauh mencuba lagi... tapi tak berjaya melepaskan tangannya..

Along ngan Damia..


Haqiem yang montel..
Sampai di Nilai 3, tempat pertama yang dituju ialah KK Home Dec.. sempat lagi aku beli sejambak bunga untuk menghiasi pale yang aku beli dulu...


waaaa... seronoknya.. pink gitu...


sebab dia sweet, so aku beli ler..

lepas lunch, kami ke kedai mainan kanak2.. dan aku tak sah tak membeli.. asyik membeli jerk aku ni.. mcm mana duit tak cepat habis... hehhehhehe...

bantal Pooh & Minnie utk Amiera..
lepas tu pulaks.. kami ke kedai pakaian... sebelum tu aku singgah membeli handbag yang ala2 english..ahahahhaha.. kemaruk tul aku ni..


koleksi dari Anna Sui.. menambahkan lagi koleksi english aku.. bunga2 gitu..



ni koleksi Anna Sui yang dah lama aku beli.. sajer nak show kat sini... geggegege...

di kedai pakaian tu aku beli towel Amiera dan blouse aku... blouse aku tak show kat sini ler.. malu...



towel Princess dan Minnie
lebih kurang pukul 5 kami bergegas pulang ke Putrajaya coz my MIL, FIL dan BIL dah nak sampai... esok kami akan ke PD..


0 omelan:

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (51) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (74) Biskut (2) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (153) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (115) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (114) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) LIMA (1) Lovely Song (7) Luahan (3) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (3) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (69) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (18) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Sejarah (1) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (4) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty