English Style Produk Elyza.. Adusss..

Semalam aku dah tempah coffee table runner guna kain Elyza ngan sorang kawan aku ni.. kain ni memang famous.. kualiti memang marvellous..

maybe end of this month baru dapat.. sebab nak kena jahit dulu...


ni rupa coffee table runner tu.. corak kain ni aku dah jumpa yang bukan ori kat Nilai.. so, memang aku plan nak buat lepas aku beli kain nanti.. lanni tak de fulus nak beli kain.. hehhehehe...

tapi aku nak show kat sini corak kain yang aku order.. corak ni memang susah nak jumpa yang ciplak kecuali yang ori kat Elyza jerk..

ni ler corak yang aku minat dan sesuai ngan corak bunga2 yang ada kat rumah aku tu..


so, u ols bayangkan jelah yerk macam mana rupa coffee table runner aku nanti..


kawan aku pulak baik hati bagi aku free mug calendar 2008... vantage tu.. waaa... zaimah.. jgn jeles aaa... ehehhehehe


ni ler mug yang bakal aku dapat nanti... waaa... tak sabar rasanya.. nanti kalau aku dah dapat barang2 ni aku post gambar kat sini eh...


6 omelan:

viruspadu said...

aduh, ni mmg dah jeles tahap cipan dah ni, td sy siap call laki sy, ajak dia gi carik kedai2 kat area seremban hikhihkhik...

cantik la na...
heeeeeeee... geram tau

Faina Arisya said...

hehehehe.. sejak saya start kumpul ni.. sib baik hubby saya sporting.. bila dah selalu ke tempat bunga2 ni.. hati dia pun berbunga2.. siap bagitahu lamp shade yang besar dan tinggi tu lawa.. kalau dapat bonus boleh beli ni.. ni dah petanda baik bagiku.. ;)

ita.itu said...

hi faina,

salam ziarah..sy suka gak bab deco2 umah ni...

nak tanye mana u carik jam2 kaler putih tu..pasu2 yg macam tin tu ye?

cantik la

Faina Arisya said...

tu semua kat Romantika.. kalau beli majalah Impiana atau Anjung Seri.. kadang2 diorang buat iklan kat situ.. kedai kat Romantika tu murah2 lah..

ita.itu said...

romantika tu kat mana ek? nilai ke

Faina Arisya said...

Romantika so far yang saya tahu HQ kat Shah Alam, cawangan kat Bangsar dan Ampang.. kek Nilai tak ado lah..

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (51) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (74) Biskut (2) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (153) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (115) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (114) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) LIMA (1) Lovely Song (7) Luahan (3) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (3) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (69) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (18) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Sejarah (1) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (4) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty