Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

English Style Produk Elyza.. Adusss..

Semalam aku dah tempah coffee table runner guna kain Elyza ngan sorang kawan aku ni.. kain ni memang famous.. kualiti memang marvellous..

maybe end of this month baru dapat.. sebab nak kena jahit dulu...


ni rupa coffee table runner tu.. corak kain ni aku dah jumpa yang bukan ori kat Nilai.. so, memang aku plan nak buat lepas aku beli kain nanti.. lanni tak de fulus nak beli kain.. hehhehehe...

tapi aku nak show kat sini corak kain yang aku order.. corak ni memang susah nak jumpa yang ciplak kecuali yang ori kat Elyza jerk..

ni ler corak yang aku minat dan sesuai ngan corak bunga2 yang ada kat rumah aku tu..


so, u ols bayangkan jelah yerk macam mana rupa coffee table runner aku nanti..


kawan aku pulak baik hati bagi aku free mug calendar 2008... vantage tu.. waaa... zaimah.. jgn jeles aaa... ehehhehehe


ni ler mug yang bakal aku dapat nanti... waaa... tak sabar rasanya.. nanti kalau aku dah dapat barang2 ni aku post gambar kat sini eh...

Comments

viruspadu said…
aduh, ni mmg dah jeles tahap cipan dah ni, td sy siap call laki sy, ajak dia gi carik kedai2 kat area seremban hikhihkhik...

cantik la na...
heeeeeeee... geram tau
Faina Arisya said…
hehehehe.. sejak saya start kumpul ni.. sib baik hubby saya sporting.. bila dah selalu ke tempat bunga2 ni.. hati dia pun berbunga2.. siap bagitahu lamp shade yang besar dan tinggi tu lawa.. kalau dapat bonus boleh beli ni.. ni dah petanda baik bagiku.. ;)
ita.itu said…
hi faina,

salam ziarah..sy suka gak bab deco2 umah ni...

nak tanye mana u carik jam2 kaler putih tu..pasu2 yg macam tin tu ye?

cantik la
Faina Arisya said…
tu semua kat Romantika.. kalau beli majalah Impiana atau Anjung Seri.. kadang2 diorang buat iklan kat situ.. kedai kat Romantika tu murah2 lah..
ita.itu said…
romantika tu kat mana ek? nilai ke
Faina Arisya said…
Romantika so far yang saya tahu HQ kat Shah Alam, cawangan kat Bangsar dan Ampang.. kek Nilai tak ado lah..

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah