Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Satu barang sudah sampai.. tinggal kad keahlian vantage aja belum sampai..

Baru kejap tadi PAR bagi aku parcel.. aku dah agak dah.. mesti order aku aritu.. nak tahu apa?? haaaa... namanya dustbin cover..

gunanya??? nak balut bakul sampah ler.. baru ler cantik nak hias2 rumah gitu kan.. ahaks..

so, tinggal satu barang lagi yang belum sampai.. kad keahlian vantage ler.. pasni boleh ler aku nyopping sakan kat dealer2 vantage.. takde lah malu2 nak pi nanti...



taraaaaaaaaaaaaa.... inilah dia.. kain dia dari Elyza.. memang berkualiti...


pics kalau dah letak kat dustbin.. tapi ni bukan dustbin aku.. pinjam gambar kawan.. sweet lor..

Comments

eedany said…
wah...kalaulah saya ada dustbin cover yang begini punya cantik, memang gempak satu ofis :)
Faina Arisya said…
eedany..

saya pun menunjuk2 ler kat kawan opis.. memang ramai puji cantik..
viruspadu said…
kad vantage sy pun x dpt2 lg tau, mmg lama ek? huhuhuh

kalu gini punya cantik, x sanggup nak guna tau
Mommy Lily said…
kak faina, kalau setiap brg yg akak beli ni akak letakkan harga lg best tau, jadi pengikut2 setia akak boleh la tahu harga yg mana berkenan di hati tuu..
Faina Arisya said…
zaimah,
dustbin cover ni memang kena jaga betui2.. bukan sembarangan sampah boleh dimasukkan.. hehhehhe..

mama lily,
insya-Allah.. next entry kalau ada barang baru saya letakkan price sekali yerk..

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah