Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

kenapa anda create BLOG

n3 sempena aku telah di tag oleh Pn. Viruspadu kita tu...

meh nak citer sikit.. nape saya create BLOG...

asal usul dulu saya suka masukkan n3 dalam fotopages macam pn vp kita lah..

pastu fp ni susah sangat nak upload gambar.. slow melow... last2 dapat email dari kawan invite masuk friendster... so, aku pun join... ada keseronokan sikit.. kat situ pun aku ada buat blog... tapi dalam friendster ni ada limitation pulaks kalau nak upload gambar dalam sebulan... susahlah kalau nak wat n3 banyak2 kan.. boring laks kalau n3 takde gambar...

tak lama kemudian.. aku ada terbaca somebody punya blog.. aku tak tahu siapa.. dah luper lah.. takpe abaikan yer.. pastu bila tengok kemudahan dalam blogspot ni cam best jerk.. aku pun cubalah create.. bagi menggantikan blog dalam friendster..

n3 pertama yang aku tulis ialah sempena besday aku... klik sini... nak tahu bila??? 9 OGOS.. so, dah nak hampir ni.. zaimah.. takde pape ke? huhuhuhu... muker tak malu kan..

tak lama kemudian kat opis aku ni friendster kena block.. nasib baik aku sempat create blog baru... so, sampai lanni aku still setia ngan faina7748.blogspot.com... begitulah alkisahnya...

Comments

viruspadu said…
wah wah wah

nak hadiah kah
harus ku carik nanti

:p

hiks
Faina Arisya said…
vp.. best..best..best..

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah