Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Berbuka pose di Tmn Warisan

Macam biasa seperti tahun2 sebelum ni, kami akan berbuka puasa bersama2 kawan2 hubby.. kali ni kat Tmn Warisan, plannya nak berbuka di restoran Amy Search tu.. tapi sebab miss communication.. last2 tak jadik..

Yg datang kali ni... cuma On dan tunang serta saipul... ady dan wife tak dapat datang sebab miss communication tu ler.. diorang ingatkan hari ahad..

Sebelum ke Taman Warisan... aku kena uruskan rumah dulu... cam biasa cuci baju.. sapu rumah.. dan last sekali uruskan kerepek2.. masukkan ke dalam tin.. nanti nak raya sonang.. settle semua kerja.. dalam pukul 5 kami bergerak ke Warisan... singgah dulu kat Bangi.. beli susu Amiera..

Sampai di Warisan dalam pukul 6 petang.. kami booking tempat dan makanan dulu... sambil nunggu diorang datang...



aku order tomyam ayam ngan nasi putih dan telur dadar..


hubby order sate ngan nasi goreng ayam..


amiera yang sentiasa tak duk diam..

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah