Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

KAD HARI RAYA UNTUK SEMUA

ASSALAMUALAIKUM...

Memandangkan ramai yang dah publish kad raya.. so, hari ni saya baru masuk keje.. dah hampir seminggu MC.. kurang sihat laaaa... saya pun nak publish kad raya untuk semua blogger2 dan sesiapa juga yang mengenali saya di alam maya ini...

Tak lupa juga kepada blogger yang bagi kad raya walaupun secara digital.. terima kasih banyak2..

UCAPAN raya pulaks kami tujukan buat mak abah, adik beradik, member2 opis dan semua sahabat yang mengenali kami terutamanya blogger2 dan rakan2 seperjuangan dahulu..




Dikesempatan yang ada ini.. saya sekeluarga nak ucapkan:-

*** SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR DAN BATIN.. ***

*** Sesiapa yang berdekatan ngan rumah saya, jemputlah datang ke Villa Raudhah pada hari raya pertama dan kedua.. calling2 lah dulu sebelum nak datang yer.. hari ketiga tutup umah eh! balik kampung! ***

Comments

Ogy said…
sakit apa tu faina, mc hampir seminggu...harap dh ok...
raya ni beraya di rumah baru ya..
kpg siapa kt sini? hubby ke faina?
ANAKIRANA said…
selamat hari raya...

lama MC..sakit apa?
Faina Arisya said…
g..

biasalah kan bulan pose ni macam2 penyakit datang.. nak2 pulaks usia dah meningkat ni..

Insya-Allah kalau takde aral beraya di rumah baru saya.. saya asal sana.. so, ramai sedara mara saya sekitar Nilai.. mak saya yg cadang nak raya di rumah saya.. tak tahulah kalau dia tukar plan..
Faina Arisya said…
ana..

selamat hari raya gaks..

sakit orang pompuan ni macam2.. so, kenalah jaga makan minum..
viruspadu said…
Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin, Dari VP, Laloque dan Nisa...

peace! :p
Faina Arisya said…
vp..

selamat hari raya juga.. maaf zahir dan batin..

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah