KAD HARI RAYA UNTUK SEMUA

ASSALAMUALAIKUM...

Memandangkan ramai yang dah publish kad raya.. so, hari ni saya baru masuk keje.. dah hampir seminggu MC.. kurang sihat laaaa... saya pun nak publish kad raya untuk semua blogger2 dan sesiapa juga yang mengenali saya di alam maya ini...

Tak lupa juga kepada blogger yang bagi kad raya walaupun secara digital.. terima kasih banyak2..

UCAPAN raya pulaks kami tujukan buat mak abah, adik beradik, member2 opis dan semua sahabat yang mengenali kami terutamanya blogger2 dan rakan2 seperjuangan dahulu..




Dikesempatan yang ada ini.. saya sekeluarga nak ucapkan:-

*** SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR DAN BATIN.. ***

*** Sesiapa yang berdekatan ngan rumah saya, jemputlah datang ke Villa Raudhah pada hari raya pertama dan kedua.. calling2 lah dulu sebelum nak datang yer.. hari ketiga tutup umah eh! balik kampung! ***


6 omelan:

Ogy said...

sakit apa tu faina, mc hampir seminggu...harap dh ok...
raya ni beraya di rumah baru ya..
kpg siapa kt sini? hubby ke faina?

kirana said...

selamat hari raya...

lama MC..sakit apa?

Faina Arisya said...

g..

biasalah kan bulan pose ni macam2 penyakit datang.. nak2 pulaks usia dah meningkat ni..

Insya-Allah kalau takde aral beraya di rumah baru saya.. saya asal sana.. so, ramai sedara mara saya sekitar Nilai.. mak saya yg cadang nak raya di rumah saya.. tak tahulah kalau dia tukar plan..

Faina Arisya said...

ana..

selamat hari raya gaks..

sakit orang pompuan ni macam2.. so, kenalah jaga makan minum..

viruspadu said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin, Dari VP, Laloque dan Nisa...

peace! :p

Faina Arisya said...

vp..

selamat hari raya juga.. maaf zahir dan batin..

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (51) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (74) Biskut (2) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (153) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (115) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (114) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) LIMA (1) Lovely Song (7) Luahan (3) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (3) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (69) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (18) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Sejarah (1) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (4) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty