Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Oh Romantika My New Collections

Hmmmm... segala yang dirancang berjalan dengan lancar... best!... hehhehehhe.. alang2 nak ke Maidin, Kajang.. leh aku jenguk Romantika... kedai terhangat di pasaran... hhehehhehe...

Cam biasa.. aku akan tawaf dulu kedai tu sebelum aku decide nak beli apa... so, pusing punya pusing... hubby pun ikut pusing sekali... Amiera pun pusing cari mainan... last2 beli ler satu dua barang.... hahahhahahha... nak tahu apa dia yang aku beli???? tadaaaaaaaaaaaaaaa....


hat ni pilihan Amiera.. dia pulaks lelebih... kalau mak borek.. anak rintik.. ye dak?? huhuhu.. mahu pokai camni..


plate ni cun kan???


jam gantung ni dah lama aku idamkan.. akhirnya dapat jugak...


sekadar hiasan...


mug untuk adik2 opis.. tunggu n3 selanjutnya ya pasal mug ni...


jam yang telah digantungkan oleh hubby... tinggi eh lak aiii.. kalau jatuh ateh kepalo mahu pocah dibuek eh... eh.. eh.. kuar pulak bahaso kito...


setelah digantung atas pintu...


Bear kecik yang Amiera inginkan kat Romantika...


lepas di susun.. susun..

Comments

marie said…
mula2 dulu suka concept modern n simple tapi bila tengok N3 u pasal english style, dah start nak kena simptom sama ni...sabar ajelah saya ni
Faina Arisya said…
marina..

hehehhe.. yg saya ni memang suker bunga.. bila dah terkena penangan english ni.. makin jatuh cinta..
azreen said…
cantikla jam tu...saya pun berkenan...hehehe
marie said…
faina...sentuhan english ni memang menenangkan jiwa..saya pun memang suka pink tapi for the house tu, saya pilih tema light purple..sebab hubby kata, cukup2lah dgn pink tu...sabar ajelah..tapi dah plan for guest room, memang nak buat kaler pink jugak
Puteri Satu said…
cantik...cantik..cantik...si amiera tu pun dah terkena penyakit mama dia kan...
Mommy Lily said…
semakin cantik la rumah kak faina nanti ni...suka la tengok

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah