Oh Romantika My New Collections

Hmmmm... segala yang dirancang berjalan dengan lancar... best!... hehhehehhe.. alang2 nak ke Maidin, Kajang.. leh aku jenguk Romantika... kedai terhangat di pasaran... hhehehhehe...

Cam biasa.. aku akan tawaf dulu kedai tu sebelum aku decide nak beli apa... so, pusing punya pusing... hubby pun ikut pusing sekali... Amiera pun pusing cari mainan... last2 beli ler satu dua barang.... hahahhahahha... nak tahu apa dia yang aku beli???? tadaaaaaaaaaaaaaaa....


hat ni pilihan Amiera.. dia pulaks lelebih... kalau mak borek.. anak rintik.. ye dak?? huhuhu.. mahu pokai camni..


plate ni cun kan???


jam gantung ni dah lama aku idamkan.. akhirnya dapat jugak...


sekadar hiasan...


mug untuk adik2 opis.. tunggu n3 selanjutnya ya pasal mug ni...


jam yang telah digantungkan oleh hubby... tinggi eh lak aiii.. kalau jatuh ateh kepalo mahu pocah dibuek eh... eh.. eh.. kuar pulak bahaso kito...


setelah digantung atas pintu...


Bear kecik yang Amiera inginkan kat Romantika...


lepas di susun.. susun..


6 omelan:

N.M.Ibrahim said...

mula2 dulu suka concept modern n simple tapi bila tengok N3 u pasal english style, dah start nak kena simptom sama ni...sabar ajelah saya ni

Faina Arisya said...

marina..

hehehhe.. yg saya ni memang suker bunga.. bila dah terkena penangan english ni.. makin jatuh cinta..

azreen said...

cantikla jam tu...saya pun berkenan...hehehe

N.M.Ibrahim said...

faina...sentuhan english ni memang menenangkan jiwa..saya pun memang suka pink tapi for the house tu, saya pilih tema light purple..sebab hubby kata, cukup2lah dgn pink tu...sabar ajelah..tapi dah plan for guest room, memang nak buat kaler pink jugak

PuteriSatu said...

cantik...cantik..cantik...si amiera tu pun dah terkena penyakit mama dia kan...

Mommy Lily said...

semakin cantik la rumah kak faina nanti ni...suka la tengok

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (51) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (74) Biskut (2) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (153) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (115) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (114) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) LIMA (1) Lovely Song (7) Luahan (3) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (3) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (69) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (18) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Sejarah (1) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (4) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty