Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Pink Workstation

Hari Jumaat ni.. hari terakhir bekerja untuk minggu ni kan.. alang2 aku pun boring.. so, datang idea nak meng-PINK-kan workstation aku ni... untuk permulaan aku buang mana2 yang patut.. kemas2 dulu... lap2 habuk.. setakat ni.. ini jerk yang mampu aku buat.. tak cukup koleksi lagi.. Insya-Allah dari semasa akan ditambahbaik...


koleksi kad warna pink ni still aku gantung... semua info2 pasal opis aku print out balik guna kertas pink.. bekas sudu tu abaikan yerk.. kalau dah ada bekas warna pink aku ganti eh..


wallpaper pun dah tukar ke Laptop idaman..


tengah2 berkemas.. terjumpa pulak buku Nota cover PINK ni... waaahhhhh.. sukernya aku...

tengahari pulaks.. member ajak pi alamanda.. saja jalan2... bila dah lalu kat Lovely Lace tu.. mesti aku masuk.. alang2 dah ke sana.. belilah pewangi yang aku suker tu..

Pastu berkenan pulak ngan bunga dalam pasu kecil ni.. sweet sangat.. leh jadik hiasan atas meja opis aku kan.. makin kePINKan lah workstation aku...



survey jugak kalau ada wrapping paper warna PINK jalur2... kalau ada memang aku nak beli.. nak tampal kat partition.. mesti aku semakin kagum... pastu mata pun jadi PINK... tapi malangnya tak jumpalah... mencinya... mana nak cari ek??

UOLS kalau terjumpa kat mana2 kedai yang ada jual wrapping paper berjalur2 berwarna PINK... bagitahu saya yer... atau kot2 ler uols pi jalan2 kan.. tolonglah survey kan sekali yer...

Comments

azreen said…
wow kemas nye meja....nak buat koleksi pink lg...hehehe...cantik dan cute kan....sejuk je mata memandang kan...
Ogy said…
waduss waduss..ni mmg pemint pink tegar ni...ehehe :)
Faina Arisya said…
azreen..

dah jiwa pink kan.. makin sejuk mata memandang..

ogy..

pink.. pilihan hatiku.. cewahhh..

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah