Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Tikar Nilai 3

N3 ni khusus untuk SIL aku iaitu Kak Ty.. next week kan kami nak ke Taiping.. pi kenduri kawen.. so, alang2 nak ke sana.. memang kami akan singgah umah MIL aku.. so, SIL aku pesan tikar Nilai 3..


barang SIL yang dah siap prepare letak kat tepi tangga.. takut terlupa nak bawak balik..


tikar yang telah dibentangkan... ni corak baru.. harga kalau uols nak beli leh dapat RM50.. ada tikar corak plain.. besar lebih kurang.. leh dapat RM45..


close-up corak bunga..

so, Kak Ty.. hopefully u satisfied with this tikar kay..

Comments

Cikgu Anuar said…
cantik giler..harga pun ok, kalau kat sini dah le no choice harga rm69.90, he he nsb baik ada adik ipor yg sporting..toce!toce!
Faina Arisya said…
hehheheh... mentioned not..
nizza-abira said…
niza kureng minat dgn tikar bercorak ni, tp yg SIL akk nye ni memang cantik. Nampak simple aje, tak crowded...
Faina Arisya said…
nizza..

sekarang ni memang dah banyak corak.. cantik2..
azreen said…
cantikla tikar tu...corak bunga2 lagi....u tak beli ker faina?
Faina Arisya said…
azreen.. saya dah lama beli dah.. corak pun lain.. hehehhehe..

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah