Happy Birthday Suami ku..

Walaupun lambat sikit masuk n3 ni kat blog.. tapi aku tetap takkan lupa..

Sebelum tu.. aku nak ucapkan Selamat Hari Lahir buat suamiku yang tersayang..
  • Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..
  • Semoga cepat dinaikkan pangkat..
  • Semoga berjaya dalam segala bidang yang diceburi..
  • Semoga kita sekeluarga berbahagia di dunia dan di akhirat..

4 April yang lalu.. kami (aku dan Amiera) sambut birthday hubby secara sederhana.. tiada hadiah yg surprise sebab dah tak tahu nak beli apa.. semuanya dah ada..

planning kami hanya pergi tengok wayang.. jalan2.. makan2.. pastu beli hadiah.. yelah kan.. lagi sonang... cam besday aku jugaks dulu.. masing2 dah ada barang dan masih dalam keadaan sempurna.. so, jalan terbaik.. hubby aku pilih saja apa yang berkenan di hati dan aku cuma bayarkan aja.. tapi ikut kemampuan aku jugaks.. hiks..

kebetulan pulaks.. esok kami dan keluarga hubby akan ke kenduri perkahwinan anak perempuan Ketua Polis Kuala Lumpur.. Datuk Sabtu Osman.. Datuk ni kawan kepada FIL aku... so, alang2 dah jadi famous de amous kan.. leh ler pergi kenduri kawen orang2 kenamaan ni.. cewah..



berbalik pada kisah hubby aku.. so, hubby pun plan beli baju batik sebab tema esok adalah pakaian batik.. maklumlah kan.. hubby aku bukannya keje gomen yang selalu nak kena pakai batik tiap2 Khamis..

dah lama tak tengok hubby aku pakai cenggini.. haaa.. baru encem.. ada gaya.. pic tak snap ler.. aku malas..


2 omelan:

azreen said...

Happy Birthday to ur husb ek....smga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki....aminnn

Faina Arisya said...

azreen..

tima kacih.. aminnnnnnnnnnnnnn..

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (49) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (72) Biskut (1) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (148) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (111) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (111) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) Lovely Song (7) Luahan (2) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (2) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (68) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (16) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (2) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty