Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Salam Jumaat

salam semua untuk blogger2 dan pembaca yang singgah kat blog aku ni..

hari ni last day bekerja untuk minggu ni... rasa penat sangat bekerja 5 hari dalam keadaan cenggini.. kepala otak ni sentiasa berfikir pasal sistem.. rasa nak rehat2 aja kat rumah.. tidur... best kalau dapat tidur lelama kan... nikmat donia tu!

esok aku ada appointment ngan Dr. Fatimah di Hosp. Annur.. nak tahu status kandungan aku ni..
kalau ikut perkiraan masa mula2 appointment dulu.. usia kandungan baru mencecah 19 minggu.. tapi aku rasa perut aku ni dah macam 6 bulan masa aku pregnant kan Amiera... tak tahulah besar tu tang baby ke atau tang lemak kat perut ni... banyak baju2 kurung dah tak boleh pakai.. dah kena pakai baju pregnant..

baby pulaks aku dah rasa dia bergerak2.. aktif jugak.. rasanya pregnant kali ni mcm sesak nafas aku dibuatnya.. badan kurus kocik.. tapi perut besar... adoiii.. gatal2 tu jangan cakaplah.. tergaru sana tergaru sini.. tak selesa sungguh..

oklah... ada masa aku update story appointment esok.. take care semua...

Comments

nizza-abira said…
hai kak
ghindunya nak baca entry akk...
harap akk sihat hendaknya
gitu jgk dgn baby :)
azreen said…
faina...lama tak singgah....take care ek...tak sabar nak tunggu baby kuarkan... :-)
Faina Arisya said…
nizza..

tima kasih singgah blog ni lagi.. insyaAllah semua nya sihat hendaknya..

azreen..

tima kasih.. memang tak sabar.. tapi takut sebenarnya.. hiks..

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah