Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Cek Pertama

Balik keje tadi.. terima surat.. alamak nama aku.. cam formal jer.. adoiii.. dalam kepala ni fikir income tax jer... hehehhehehe..

Bila buka surat tu.. aitt.. bank??? bank mana pulaks ni yang nak saman aku ni weii...

Ooooo... baru jer tadi masa kat opis aku duk promote kawan2 opis suh register nuffnang kat blog diorang.. alhamdulillah.. dapat juga cek tu.. walaupun tak banyak mana.. tapi tu lah kan sapa nak bagi duit free wei.. mula2 saja jer aku nak test.. asyik dengar orang bercerita pasal income nuffnang ni.. so far.. oklah.. kita bukannya gilerkan duit pun.. dah orang nak bagi.. terima jelah.. lagipun memang aku suka berblog.. nak wat camno..

Comments

onniey84 said…
wahh akak...bestnya..oni pun masih blaja2 ni...
Faina Arisya said…
onniey.. try ler.. sajer suka2.. seronok gaks.. tapi tak delah sampai serius sangat nak berblog kalau ada apa2 contest under nuffnang.. tak reti nak mengarang benda yang bukan minat kita..
onniey84 said…
akak...free2 nanti buat la tutorial psl nuffnang ni..oni naif lg bab2 ni akak..
Faina Arisya said…
onniey..

maaflah yer.. akak sibuk sangat sekarnag ni.. kat opis jgn citer laaa.. kat rumah memang takde masa.. kawan akak viruspadu akak zaimah ada buat tutorial ni.. gi lah website dia yer.. http://viruspadu.blogspot.com/2008/09/nak-belajar-daftar-nuffnang-d.html

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah