Hari Pertama Fateh di Taska

Salam semua..

Tiba2 terdetik hati nak login blog kat opis.. aiiittt.. boleh lah pulaks.. per laie.. laju ler menaip.. hehehhe.. ni lunch hour tau aku update.. sebab aku ada kursus 2 hari ni..

Malam semalam aku dah pi jumpa owner taska tu.. baik makcik tu.. semua2 baiklah.. makcik tu orang Batu Pahat... suami dia polis.. borak punya borak.. kata putus.. yuran bulanan untuk Fateh makcik tu ambil RM250 aja.. kalau yang dah besar tu mungkin boleh mintak kurang kat makcik tu.. dia ok lah.. kalau hantar lebih sorang pun boleh dikurangkan lagi.. dia pun tahu kami hantar pagi dan ambik lewat.. nasib baik kakak yang jaga Fateh sebelum ni dah story mory kat dia.. senang cerita.. dia pun faham keadaan kami.. so, yuran tu kira sekalilah.. ambil lewat pun takpe.. alhamdulillah.. senang sangat nak berurusan..

Taska tu tak jauh dari rumah aku.. kira sederet jer ngan rumah aku.. selang 14 buah rumah kalau tak silap.. rumah dia end lot.. cantik rumah makcik tu.. macam tak sesuai pulak dijadikan taska.. anak2 mesti seronok duk umah tu..

Aku rasa kami lah customer dia yang pertama.. pagi tadi kami hantar Fateh.. cam biasa semua keperluan aku sediakan macam mana aku hantar Fateh ke kakak tu dulu..

So.. blogger2 atau silent reader yang berminat nak hantar anak ke taska tu.. bolehlah contact makcik tu yer.. no. phone aku tak publish kat sini yer.. sapa2 berminat leh email kat aku arina_melissa_idayu@yahoo.com


1 omelan:

Payche said...

xde pe nak komen...
tapi yang besh lagu kat blog nih...

"Cinta dalam hati" kan
besh2....

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (49) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (72) Biskut (1) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (148) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (114) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (111) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) Lovely Song (7) Luahan (2) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (2) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (68) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (16) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (2) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty