Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Jumpa blogger lagi..

Salam semua..

Sejak aku pregnant si Fateh ni sampai lah aku dah bersalin dan dah masuk keje.. aku dah lama tak pergi Alamanda.. hehehhehehe.. walhal opis punyalah dekat.. tapi maleh yang amat.. hehehhehe...

Hari ni ajak hubby pi Carefour Alamanda.. semata2 nak pi beli rak baju untuk si Fateh.. nak beli almari masih terlalu awal.. masuk je kat carefour tu rasa lain jer.. byk sangat perubahan.. hehehhehe..

Oh ya.. sebelum aku nak pi ke carefour tu.. berselisih ngan sorang blogger ni.. nasib baik berselisih depan... kalau jauh tu memang aku tak nampak.. macam kenal.. dia pun macam tertanya2.. hehehhe.. aku perasan tahi lalat yang manis tu... hehehehe.. dia pun respons... nizza.. nizza abira kata aku.. per laie.. salam ler.. tak leh nak borak lama2.. masing2 ada hal.. anyway.. salam kenal yer nizza... hehehhe.. punyalah lama kenal melalui blog.. punyalah dekat just kat putrajaya jer.. baru hari ni jumpa... hehehhehe..


comel kan nizza ni... psssttt.. nizza.. mintak izin pinjam gambar eh..

Comments

Diarihatiku1976 said…
wow bestnya dapat jumpa real member-member blog..
nizza-abira said…
hahaha...
a'ah kak, tak sangka terserempak dgn akk. punyalah toleh byk kali semata nak pastikan betul ke apa yg niza nampak, sib baik tak kelu sebut nama akk..hihi...

kak, akk maintain slim lah... :)
Faina Arisya said…
Diarihatiku..

seronok memang seronok..

nizza..

slim ehh.. tu aaa.. slim yg amat.. nak gak berisi sikit.. tak leh jugak.. dah macam2 cuba..

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah