Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Mandi Manda

Semalam kami pi Tiara Beach Resort (TBR) kat PD.. saje bawak Amiera ngan Fateh ke sana.. dah lama tak pi sana.. seingat aku sejak tahun 2006.. masa tu umur Amiera baru 2 tahun.. punyalah lama.. rasa macam tak de lah lama sangat.. walhal bukannya jauh sangat pun..

Macam biasa.. kami booking tempat melalui kawan opis hubby aku.. dia ada share ngan TBR tu.. takde lah share besar mana.. dia ada beli apartment kat situ.. so, dapatlah harga murah sikit dari biasa..

Sebelum check in kami jalan2 dulu kat Teluk Kemang.. nak mandi laut memang takut giler aaa.. macam2 cerita.. ada kata buaya.. ada kata ikan yu.. mcm2 andaian... tapi yang pasti tak tahu spesies apa yang menyerang.. peniaga2 kat situ marah bila orang buat cerita tentang buaya.. diorang menafikan.. tak kisah lah kan.. pada aku yang penting... totap tak mau mandi.. tak mahu menanggung risiko.. malang tak berbau beb..


Amiera bergaya ngan legging baru..


Fateh peliks.. angin kuat.. sejuk jer.. kat mana ni yer mama..

ni pics sekitar dalam bilik yer..


anugerah ALLAH..



sapa2 mau mandi manda bersama anak2 sambil rehat2... this is the right place.. tak jauh esp. utk sekitar KL, Sel, Mel..

Lepas check in... rehat2 sat.. Amiera dah tak sabar2 nak mandi.. sibuk ajak papa dia... nak tak nak kenalah hubby temankan.. aku duk bilik jer ngan Fateh... lepas sejam.. baru diorang balik.. seronok giler si Amiera.. dulu punyalah kecut perut.. sampai nangis2... lanni.. dialah heroinnya.. dah penat.. dapat sebotol susu.. zzzzzzzzzz... lena daaa...

sekitar pemandangan di luar.. snap dari bilik jer ni.. kena zoom sikit..



Dalam kul 6 lebih.. sambung mandi balik.. kali ni aku bawak Fateh keluar sekali.. masa ni cuaca tak panas.. tengah mendung cam nak hujan.. sekejap jer.. kul 7 kami balik bilik..




tengok tu.. seronok sungguh Amiera..


Fateh pun nak try gaks.. sekejap jer.. pastu dah menggigil.. hiks..


my heart & my soul.. tgk muka kelat Fateh.. menahan sejuks..

















Esoknya.. cam biasa... Amiera pagi2 buta dah bising2 nak mandi.. so, cuti ni penuh ngan aktiviti mandi manda...

Oklah.. tak mau citer lagi.. aku dah nguap dah ni.. ngantuk wei... salamz...

Comments

onniey84 said…
bestnya g PD..onniey pun tk smpai lg...Amira dan fateh mmg cute sgt...

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah