Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Sendiri..

Sendiri.. menempuh hidup.. lalalalalala... uols tahu ke lagu ni.. sapa yerk yang nyanyi..

Tajuk poyo jer kan.. actually.. masa ni aku bersiaran secara langsung di rumah yer.. sendirian.. alone.. just me and my house.. hubby?? Amiera??? Fateh?? diorang tak de dalam umah ni.. aku sorang2 jer tau.. sedih oooo... wakakaka.. poyo lagi..

Tengah aku menaip ni.. sebelah umah aku ni sedang hangat bermesyuarat.. mesyuarat agung yang pertama kat taman aku ni.. aku sebagai isteri pengerusi penaja dah jalankan sedikit tanggungjawab aku... hahahahha... buat air jer.. senang.. yg lain2 tu diorang dah uruskan.. harap2 hubby aku tak dilantik ler jadi pengerusi untuk tahun ni.. boleh spend banyak masa ngan kami.. kalau tidak sibuk memanjang... arghhh...

Amiera??? mmmm.. tadi elok jerk duk depan TV.. hilang jer papa dia.. mmmm.. dia pun hilang lah.. anak papa kan.. dia pun nak wat undian kot sapa jadi pengerusi.. hiks..

Fateh??? mmm.. dari pagi tadi dah takde.. orang dah culik dia.. hehehhe.. actually semalam.. kakak yang pernah jaga Fateh dulu call.. anak2 dia yg seramai 4 orang tu teringin sangat nak tengok Fateh.. so, for the whole day.. Fateh ngan diorang lah... senang sikitlah keje aku tolong hubby harini.. oh ya.. kakak tu jiran aku.. tak jauh dari rumah aku ni.. masa kakak tu ambik Fateh tadi.. AMiera senyap jer.. terus tarik muka ngan aku.. marah sungguh dia kalau orang ambik adik dia.. hehehehe..

Sebelum terlupa.. dulu aku ada bagitahu pasal nak publish n3 pasal koleksi legging Fateh kan.. so, setakat ni ada 5 helai.. comel2 siot.. ada rezeki lebih nak beli lagi... kata hobi.. kan..


Comments

vogue2704 said…
salam ,

hr sabtu ari tu makan kat tamar qaseh restoran depan taman acacia tu...pastu ajakla hubby lalu kat acacia park ..saje la kan mana tahu terserempak ngan faina heheh...since kata sebelah rumah ade mesyuarat memang notice pun..ade mesyuarat sebelah rumah corner lot..rumah ina ke tu? kalau betul...dah tahu la rumah kat mana..hehe
Faina Arisya said…
ma..

umah saya ler tu... rumah Pengerusi taman.. hiks.. hubby kena lantik lagi.. bosan betul..
suzieapai said…
hiks...tak per la...untung2 maner tau leh jadik yb plak nti..hehehh

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah