Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Frust gak ler..

Kan hari sabtu dan ahad ni WMC ada wat sales kat Bukit Jalil.. aku tak dapat pi laaaa.... hishh.. nape lah buat time2 ni.. buatlah bulan 7 ke kan.. leh aku pergi.. kebetulan sales WMC ni sama ngan tarikh Family Day pejabat hubby.. adoiii..

Family Day kali ni wat kat Cherating, Pahang.. so, biler lagi kami nak pi sana.. dah ada syarikat nak sponsor segala perbelanjaan penginapan dan makan minum.. rugi lah kalau tak pergi kan..

Hmmm.. cam best jer nak pi sana.. tak sabar2 ni.. kiranya ni percutian kami untuk tahun ni yang ditaja oleh syarikat hubby aku.. dah lebih 10 tahun aku tinggalkan Pantai Timur.. here we come Cherating!!

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah