Migrain

Semalam, aku EL.. sobab eh.. migrain serang aku balik.. adoiii laaa.. berat kepala otak aku ni..

Nasib baik migrain aku dah kurang sikit.. kalau tak tu.. confirm hari ni migrain aku datang lagi lepas peristiwa tadi..

Dan.. terima kasih banyak2 kepada Mai.. designer kad raya aku thn lepas kerana sudi menerima tempahan aku lagi walaupun dah lewat.. kalau tahu jadi macam ni Mai.. dari awal2 lagi saya dah tempah ngan Mai.. salah saya jugaks.. nak sangat buat yang lain dari yg lain.. fridge magnet kononnya.. last2 lain yg jadik.. so, pengajaran buat aku.. utk Mai.. tima kasih sekali lagi.. oh ya.. pasni bleh la buat business fridge magnet laks.. confirm ramai yg order.. betulllll...

Actually.. aku suker wat benda2 ni sebab aku minat.. aku tahu menilai sesuatu yg kreatif.. aku amat menghargainya..

Semua kad2 raya yg pernah aku buat.. aku akan simpan sekeping sebagai kenangan.. jiwang gilos.. gegegege..

Kepada yang berkenaan.. aku minta maaf sekali kalau aku terkasar dalam blog aku ni.. itu luahan aku..


4 omelan:

marie said...

faina...nak tanyalah..camne nak set kat n3 jadi sticky n3...tolong ajar boleh...

Faina Arisya said...

marie..

oh senang jer.. cara saya.. mula2 n3 kita tu publish dulu.. pastu edit post balik.. then klik kat post options.. masukkan date yg kita nak..

marie said...

oh..tq ye faina..nasib baik ada u..i ni buta IT sikit..tu yg selalu mencari guru tu

marie said...

oh..tq ye faina..nasib baik ada u..i ni buta IT sikit..tu yg selalu mencari guru tu

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (51) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (74) Biskut (2) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (153) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (115) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (114) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) LIMA (1) Lovely Song (7) Luahan (3) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (3) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (69) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (18) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Sejarah (1) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (4) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty