Lama lagi..

Debar2 jugak nak pi ambik surat tawaran.. mesti banyak lagi perkara nak kena uruskan..

Masa nak pi ambik surat tu.. tanya2 kat kaunter.. kot2 bleh tukar kalau ada kekosongan yang lain.... tetapi katanya aku akan dianggap seperti menolak dan nama aku akan masuk queue balik.. tak mahu lah.. susah2 aku call siap buat surat rayuan lagi.. baik aku terima jer..

Mula2 dapat tu langsung tak check alamat rumah.. yg aku nampak cuma Presint 14... kira ok lahh.. baca punya baca.. rupa2nya dalam surat tu kata masih dalam pembaikan.. so, hold mungkin sebulan dua untuk masuk.. dalam tempoh sebulan ni aku cuma perlu reply surat setuju terima dan buat bayaran dep.

Dan bila aku check sekali lagi.. rupa2nya no tak sama dengan no yang dimaklum dalam web.. bila aku call diorang rupa2nya no dalam surat adalah betul.. buat letih aku jerk pi survey aritu.. ciss..

Tak tahu lagi lah bila aku nak pi survey balik..

Dalam pemikiran aku sekarang ni.. aku tak perlu kelam kabut utk sediakan dokumen yang patut sebab lambat lagi.. so, bleh prepare slow2..


6 omelan:

Kebod's Family said...

Kak ina,

Nak dok kuarters semula ke?

Faina Arisya said...

Ju..

InsyaAllah..

Puteri Satu said...

sayangnya Na.. umah tu klu nak sewakan... dah lawoooo.....

Faina Arisya said...

kak puteri,

nak buat camna kak.. terpaksa..

nanie said...

erk kak faina.,nk pndh ke.??

Faina Arisya said...

nanie..

insyaAllah.. psstt.. kalau ada lecture2 or student2 USIM yg bertanya pasal rumah sewa leh khabarkan kat diorang yer.. hehehe..

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (49) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (72) Biskut (1) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (148) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (115) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (111) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) Lovely Song (7) Luahan (2) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (2) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (68) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (16) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Sejarah (1) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (2) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty