Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Tukar Lagi

Amacam ok tak aku punya template baru ni??

Punyalah naik juling mata hitam ku ni cari template yang sesuai.. so, terjumpalah template ni.. aku suker sesangat sebab banyak roses bertaburan kat header.. ehehhee.. cuma chandelier, bayang2 bunga ngan orang2an tu nampak menyerabutkan.. tapi oklah tu.. tak reti aku nak edit2 gambar tu.. berpinau2 mata aku ni..

Plan asal nak upah orang design jer.. tapi mahal gaklah.. cam tak berbaloi.. lainlah kalau duit gaji aku tu lebihnya ribu2an.. template ni pulaks kadang2 kita cepat jemu.. so, baik guna yg free jerk.. kena rajin explore lah..

Yang aku tukar design kat sidebar-wrapper.. tambah skit ngan signature.. pastu touch2 skit mana yg perlu..

Sekarang ni aku tengah nak cari ke mana perginya wording kat header.. confuse.. nak kena godek balik coding2 XML ngan CSS tu..

Bila dah ada template baru ni barulah ada semangat nak post n3.. ngeh..ngeh..ngeh.. bleh ke?? kalau dah sindrom M tu datang takbleh buat apa dah..

Comments

tetiba dah rasa cam sedey bila kak faina ni nk pindah, tinggalkan kami..

org kaya pakistan. insya Allah dia akan jaga ngan baik tu..

tp akak mmg plan nk stay terus ke, kt putrajaya tu?
Faina Arisya said…
ann..

ceh..ceh..ceh..sedih lah pulak.. jgn lah sedih.. nanti i sedih tau.. hehehhe.. duk Putrajaya ni mungkin lama rasanya.. letih sebenarnya ulang alik dari Nilai-Putrajaya ni.. masa ngan anak2 terhad.. waktu cuti sibuk ngemas yg tak habis2.. penat lah umah besar ni..

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah