Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Jamuan Club @ Equestrian Club

First time sejak aku keje kat sini.. rasanya dah lebih 5 tahun dah.. kelab bhgn aku ni wat jamuan kat luar.. satu pembaharuan.. bagus2.. tapi janganlah naikkan pulaks yuran bulanan semata2 next time nak wat jamuan kat luar.. hehehhehe...

Jamuan diadakan di Equestrian Club, Putrajaya.. first time aku pi sini.. first time jugak aku tahu ada equestrian kat Putrajaya ni.. punyalah poyo.. keje sini pun bleh tak tahu.. apa kes.. sah2 tak pernah mengikuti isu2 semasa.. tu lah kan asyik2 ngadap programming jer.. balik rumah sibuk ngan anak2.. mana ada masa nak tahu pasal isu2 semasa.. hehehhehehhe... alasan..

Jamuan bermula kul 11 lebih.. ramai tetamu yang di rai datang.. so, tak nak citer banyak.. aku publish gambar je lah.. ada jugaks tetamu yg dijemput tak dapat hadir.. yelah kan.. Sabah baaa.. tak berbaloi.. ada juga ada urusan lain yg lebih penting.. family first.. tapi yang tak hadir sesaja tu aku.. no comment lah.. rugi lah korang tak hadir.. bulan2 totap bayar yuran...


amacam.. ada gaya tak jadi one of the equestrian?? ke layak jadi tukang tarik kuda jer.. huhuhu..


lagi bakal equestrian..


yang dirai sedang mencari tempat strategik..


member2 opis.. tak lekang ngan gelak ketawa..


hadiah utk yang dirai..



pemandangan sekitar club.. arghhhh.. panas... mau pengsan aku tengah2 padang tu..


our big boss bagi kata hikmah..


eida.. juga kawan kitaorang.. yg dapat first baby awal tahun ni.. cik Memey kita ni.. senyum2 tu.. senyum sinis tu.. asyik orang lain jerk dapat hadiah.. heheheh.. jgn mare yer cik Memey..


menu yang aku bleh makan..


biasanya kita dengar ramai orang kat M'sia ni Vege.. tapi hat ni aku peliks sikit.. non-VEGE..


selesai jamu selera.. haaa.. bertimbun2 pinggan.. tapi nampak cam 2 orang jer makan.. hehehehhe... jgn mare aaa..

Selesai jamuan... kami pi PICC.. ada sales Metrojaya.. cam nak raya dulu.. sales ke?? biasa jer lah.. no pics okay!! sebab??? sibuk melilau ntah cari apa... hehehhehhe... last2 beli kemeja kerja utk insan tersayang...

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah