Penutup 2010

Lagi beberapa hari lagi kita akan menyambut tahun baru 2011.. camna ngan azam baru uols?? impian uols kesampaian tak??

Aku??

Hmmm.. ngeluh dulu.. ceh..ceh.. takdelah ngeluh.. semuanya suratan Ilahi.. kena redha atas kehendakNya.. apa pun aku bersyukur atas kurniaan-Nya.. masih memberi peluang kepada aku untuk bernyawa di muka bumi ini.. semoga aku diberi peluang lagi untuk bernafas kerna ada insan2 tersayang yang masih memerlukan aku di sisi mereka.. muhasabah diri sat..

Sepanjang tahun 2010 ni.. banyak perkara yang tidak dirancang terjadi.. semuanya atas ketentuan-Nya.. antaranya.. perpindahan rumah.. pertukaran sekolah, taska.. beli hp sebab yg lama dah rosak..

Impian?? ada yg tercapai dan ada yang masih tidak tercapai.. kena forward ke tahun depan.. cuma yg frustnya.. Impian Villa Raudhah terpaksa digugurkan dari senarai coz ntah bila agaknya kami akan kembali ke Villa Raudhah..

So, untuk impian tahun depan.. akan aku kurangkan skit sebab aku kena fokus kepada pendidikan Amiera dan masa depan kami.. blog akan dikemaskini tahun depan.. tahun baru.. azam baru.. impian baru.. matlamat baru.. misi memburu impian mengejar matlamat yang satu..

Antara azam baru aku.. aku nak rajin update blog.. hehehhe.. boleh gitu??


2 omelan:

SUZIE APAI said...

ape jua terjadi, biarla tahun dpn mberi sinar baru tuk kita semua..

Faina Arisya said...

suzie..

betul..betul..betul..

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (49) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (72) Biskut (1) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (148) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (114) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (111) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) Lovely Song (7) Luahan (2) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (2) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (68) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (16) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (2) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty