Keranamu Aku Berkorban!!

Jom nyanyi dulu ya!!

"Berkorban apa sajaaaaaaaaaaa.... harta atau pun temaaaaaaaaaaa... itulah janji setiaaaaaaaaaa... keranamu 5S ku terpaksaaaaaaaaaaaa!!

Hhuuhuhhu.. kebetulan jer semalam.. aku jadik sedikit rajin.. sobab eh!! kat area aku ni power trip.. dari pagi ke petang.. dari membuang masa.. baik aku buat sesuatu.. nanti kang kalau aku dah sibuk ngan sistem.. aku takdo maso nak ngomeh bagai..

So, kata2 laungan zon aku ialah... SEMANGAT!!! SEMANGAT!!! SEMANGAT!!! apa yang semangat pun aku tak tau... hehehheheh.. jangan semangat makan.. semangat tidur.. udahlah.. just a joke kay..

Berasaskan kata2 semangat.. dan kecundangnya power kat area particiant aku ni.. gigihlah aku ngemas.. bukan aku sorang jer tau.. ramai geng2 opis pun buat benda yang sama.. kami sedang mengamalkan konsep 5S.. Sisih,  Susun, Sapu, Seragam dan Sentiasa Amal..

sudut ruang kerja aku yang PINK.. kini pudar sudah.. huhuhu..

 kerja2 sisih dilakukan...


kerja2 susun dilakukan.. banyak ooo file2 aku.. letih nak wat sorting.. 


bersungguh2 lah weiii nak nyusun.. walau ruang kerja ku sudah hilang serinya.. aku tetap maintain PINK tau.. semangat.. semangat.. semangat... candid by my opismate.. sib baik aku tak berpoluh2.. hehehhe...

 
seragam.. ni yang paling aku tak soker nak buat.. korang bayangkanlah aku duk mencangkung kat bawah meja kocik tu.. sampai terhantuk2 kepalo aku kat meja.. 

tadaaaa... dah kurang sket atas meja.. amacam bleh lulus tak audit camni??

 Haaa... aku dah bersungguh2 buat ni tau.. jangan pulak tak dapat sijil 5S nanti.. tak dapat kalu... aku tampal color MERAH pulaks.. amacam ok tak tukar tema lagi... hahahhahahha...


0 omelan:

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (49) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (72) Biskut (1) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (148) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (114) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (111) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) Lovely Song (7) Luahan (2) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (2) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (68) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (16) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (2) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty