Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Sempat lagi ke Pesta Flora..

Pulang dari Ipoh..

Sampai di Putrajaya lebih kurang jam 6 petang... en hubby tanya.. nak singgah ke tak ke Pesta Flora.. hmmm.. macam orang mengantuk di hulurkan bantal.. boleh aja.. walhal aku langsung tak ingat.. yg aku ingat sampai rumah nak kemas dan rehat.. dah ada orang yang ingatkan.. nak lah jugak pergi.. alang2 lalu kan..

Ramai siot petang2 tu.. parking penuh.. terpaksa park jauh sket.. jalan2.. sambil snap pics.. lepas beberapa snap tu aku terperasan.. nape pics kabur.. lepas lap2 lense.. baru gambar terang benderang... hmmmm.. dush.. dush.. kat pale sendiri..

berjurai2 lampu kat pokok2..

pameran taman sekolah

menarik minat ku.. tak perasan laks dari sekolah mana..

Amiera yang seronok bergambar.. tak perlu disuruh.. dia sendiri yang nak bergambar.. mungkin dia sejiwa ngan aku.. hehehhe.. suka kat bunga..

see.. model bunga..

Amiera lagi..

hahhahahha... maintain jerk senyumnya..

mama pun nak join sekali kan..

butterflies flower....

tak dapat bergambar kat rumah.. kat sini pun bolehlah.. huhuhu..

sukalah roses ni.. so lomantik lo..

cuba uols tengok beza gambar ni ngan gambar2 kat atas.. gambar ni lebih terangkan.. ni lepas aku lap lense kamera.. huhuhu.. 

menarik tertarik pemandangan yg ada..

ala.. mamat sebelah ni.. kacau daun tul lah..

bestnya kalau umah taman dia camni kan..siap ada pagar2 putih..

hidup dikelilingi bunga..

one Malaysia..

ni pun cute..

welcome to taman penanam.. apa yg ditanam??



aku suker ngan gambar2 angsa ni.. so romantic..


adik paling susah nak bergambar..

jenuh kena posing..

kena dakap betul2..


peace yo!

hmmmm.. nyaman..

peace yee..lek..

waduh..waduh.. bunga.. bunga2an.

sampai di sini..
Nanti kami datang lagi.. InsyaAllah...

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah