Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Meriahnya Merah!!

Ini lah hasil penat lelah aku mencari pakaian anak2ku untuk hari raya nanti.. alhamdulilah.. walaupun tak puas shopping aritu.. at least yang dicari jumpa jugaks..

  
just 4 helai buat setakat ini.. ada makna tu!!.. T-Shirt budak2 ni lebih mahal dari T-Shirt mak paknya..

 rasanya seluar ni dah cukup dah..

kasut pun cukuplah.. sebab taun lepasnya sandle masih muat dan ok lagi..

5 helai T-Shirt kakak.. taun lepas leh dapat selai bawah RM20.. taun ni nan ado.. kalau ada pun bukannya brand Barbie or Princess.. nak tambah lagi tak eh?? macam ada peluang jerk ni.. hehehhe.. 

Jaket Jeans.. Amiera memang tak ada design camni.. beli gak ler.. oklah harganya..

seluar Barbie yang agak expensive pada aku.. nak kena cari satu lagi jeans utk Amiera..

dalam banyak2 kasut, ni yang dia nak.. oklah kot.. jangan nanti bila dah pakai.. komen sakit kaki.. haaa.. padan muko!

ni yang paling best.. hadiah untuk diri aku sendiri.. mesti uols tau kan...
...



...


...


...



amacam?? cantik tak?? nak kata Merah pun tak.. nak kata PINK pun tak.. masa salesgirl beratur nak bayarkan aku punya handbag ni (waaa... bagus2 layanan diorang.. ) aku cuma perhati dari tepi jerk.. ada gak orang jeling2 sambil selak2 handbag ni tau.. siap tanya harga kat salesgirl tu..aiii.. cariklah sendiri.. aku susah2 tau buat keputusan ni!! huhuhuhu...

ni pulaks tudung2 Amiera.. cari yang berbatu.. 

Comments

| SUE | said…
Salam ramadhan

1st time masuk blog ni last year, masa dok menyopping raya... kejap je dah setahun eks...anyway mmg cantik dan tepat pilihan beg tu
syalinda johari said…
kak eina, sweetnya handbeg tuuu...
Faina Arisya said…
sue..

haah kan.. kejap jerk setahun.. cam tak caya jerk.. rasa sayang pulaks nak pakai hbag tu..

syalinda..

teramatlah sweet.. nak tengok live pi kat butik CR kat Alamanda.. ada 3 design corak yang sama..

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah