Tertunai sudah..

Hajat aku yang biasanya sekali setahun ni..  huhuhu.. ngalahkan PM sibuknya kan...

Yelah kan.. aku ni bukannya orang ado2.. biasa2 saja..

Setiap kali nak raya aku mesti belikan something untuk parents.. adik-beradik.. sedara mara.. ntahlah.. aku rasa macam satu kemestian untuk sama2 meraikan hari yang begitu bermakna.. semua umat Islam bergembira setelah sebulan berpuasa.. tak salah kalau kebahagiaan tu kita kongsi dengan sanak sedara..

So, kepulangan tempohari.. dah aku serahkan kepada adik beradik dan sedara mara terdekat.. baru rasa lega..

Pasni aku cuma fokus pada keperluan sendiri yang belum settle (tak habis2 lagi?? huhuu..) dan kuih2 raya..

Kebetulan aku baliks.. mak tunjuk surat medical checkup abah aku.. abah aku tinggi kolesterolnya.. selain nasihat dari segi pemakanan yang perlu di jaga.. kami suggest minum susu Omega Plus.. bagus untuk mengurangkan kolesterol.. memandangkan parents aku tak berapa tau rupa packing susu tu.. kami ajak abah ke Giant..


So, dah sampai Giant.. cari susu Omega.. abah nak kasut katanya.. so, carilah kasut yg dia berkenan.. ranggi siot.. macam budak2 muda punya kasut.. aku ikut jerk.. dah dia nak.. layan sajork.. bila lagi kita nak diorang merasa.. selagi mereka masih ada.. selagi tu aku akan cuba ikut kemampuan aku.. InsyaAllah..


0 omelan:

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (51) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (73) Biskut (2) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (153) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (115) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (112) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) LIMA (1) Lovely Song (7) Luahan (3) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (3) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (69) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (18) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Sejarah (1) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (2) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty