Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Kisahnya.. Amber Court Genting

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...... serammmmmmmmmm....


Kalau korang google pasal Amber Court kat Genting.. macam2 cerita yang uols akan baca... actually aku tak ambik port pun pasal hal2 kat Genting ni...


Ntah macam mana.. en hubby terbaca kisah dari blog someone pasal kisah2 seram kat Genting.. dan salah satu hotel yang dianggap berhantu tu adalah Amber Court.. dan setelah diamati... hotel tu kami pernah stay masa family gathering tahun 2009... cam tak caya jerk..




Kalau tengok pada keadaan luar hotel tu pun dah menakutkan sebenarnya.. dengan bangunan yang kusam.. eiiiii... seram siot.. nak2 pulak waktu malam2.. uuuuuuuuu...

Aku google lagi untuk dapatkan cerita2 menarik tentang Amber Court.. ramai yang mengakui hotel tu 'keras'... ada yg dengar perempuan menangis lah.. macam2lah..huhuhu.. baru aku tahu kisah disebalik Genting Highlands.. pasni confirm aku akan seram sejuk kalau nak pi genting.. dahlah memang sejuk.. jadi kejang aku kat sana nanti.. huhuhuuhuhu..

Kalau uols nak baca leh cari kat google.. kalau malas leh klik kat sini... http://www.hafizstory.com/2011/04/genting-highlands-dan/

Dan tak mustahil... pengalaman sendiri oleh anak sedara masa kami stay kat hotel tu ada benarnya...

Seingat aku.. anak2 sedara tengah mandi beramai2 kat dalam bilik air masa tu.. waktu tu rasanya dah agak nak ke maghrib kot.. kalau tak silap.. tiba2 salah sorang anak sedara menjerit katanya.. dia nampak ada sorang pompuan rambut panjang tengah duduk kat bucu tab mandi.. dan diakui anak2 sedara yang lain.. kami terpaksa buat donno jerk walaupun masing2 takut nak mandi sorang2.. huhuhuuhu.. kecut perut gak oooo... termasuk aku yang waktu tu tengah pregnant kan Fateh.. malam tu kami ramai2 baca Yassin.. alhamdulillah.. dah takde gangguan apa lagi.. lain2 pengalaman yg dilalui oleh adik beradik yg lain.. tu aku tak pasti.. en hubby pun tak banyak menceritakannya..

Hmmm.. bila aku baca kisah2 kat Genting ni.. terdetik kat hati.. alangkah bagusnya kalau team 666 (team yang menyingkap fakta kewujudan aktiviti paranormal) pergi wat kajian kat Amber Court.. ntah macam mana. .dok asyik bergoogle tu.. terjumpa satu blog salah seorang team 666 yang buat n3 pasal Amber Court.. memang secara kebetulan.. uols leh baca kat sini.. http://rahmatmokhtar.blogspot.com/2011/08/benar-kah-amber-court-genting-berhantu.html.. hope team 666 berjaya menyingkap fakta aktiviti paranormal di Amber Court.. tak sabar aku nak tahu hasilnya.. aku kan peminat citer2 dan aktiviti2 penyiasatan ni walaupun aku penakut.. huhuhuhu...

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah