Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Anlene... Terbaekkk...

Apa yer nak citer petang2 Jumaat ni.. Bajet dah bentang dah minggu lepas.. nunggu jadual gaji baru jerk lagi.. hope kuar middle of Dec.. tak sabar nak berbajet2 sendiri ni.. huhuhuuuhuhu..

Meh nak citer pasal susu Anlene... n3 ni takde kaitan dengan unsur2 pengiklanan ok!! sajer nak citer... tapi kalau syarikat Anlene baca n3 ni.. leh lah lantik aku jadi duta Anlene yerk.. huuhuhuu.. bleh jadikan aku bahan ujikaji.. hehehhehe..

B4 this memang aku selalu gak beli susu Anlene ni.. tapi alahai nak minumnya berjanggut nunggu... hehehheheheh.. bukannya aku tak boleh nak minum.. boleh jer tapi nafsu nak membuatnya tu takde.. kalau air teh ke IndoCafe ke.. laju jerk aku membuatnya..
susu perisa coklat jerk yang bleh lalu kat tekak aku ni..



Since aku pi wat treatment tempohari.. konon ler kan.. insap sekejap.. rajin ler aku minum kat opis.. siap bawak bekal Anlene ke opis.. cuma tang malam tu kalau ingat dan rajin aku buat.. kalau tak tu... hmmmm... sampai esok tak minum2.. pastu lama2.. MALAS balik.. tapi kan.. bila aku minum susu tu ada sedikit kelainan yang aku rasa.. sakit pinggang aku dah berkurangan.. betul gak kata dr sakit pinggang aku berpunca dari kurangnya kalsium dalam tulang.. sebab tu aku mudah sakit2..

So, camna yerk nak bagi rajin sket nak minum minuman kesihatan ni??? adeiiiii..

Kawan2 yang ada simptom2 cam aku ni.. aku syorkan korang minum Anlene.. huhuhu.. nak nasihatkan orang konon.. diri sendiri pun masih setahun jagung..

2 gelas pls..

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah