Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Ustazah Pilihan

Salam pagi Khamis...

Nak citer sket pasal Ustazah Pilihan ni... siaran mingguan dan penyingkiran akan mula ditayangkan pada hari ini..

Siri Detik Ustazah Pilihan pun akan ditayangkan setiap hari.. cuma 10 minit jer kalau tak silap aku lah.. cam tak best jerk nak tau apa aktiviti diorang.. yg sempat aku tengok masa mula2 mereka mendaftarkan diri.. nanges2.. huhuhuhu.. ada yg tinggalkan suami dan anak2... yg bujang terpaksa berjauhan ngan mak ayah.. dan ada juga relax jer sebab dah biasa berjauhan ngan parents..

pics dari astro..
sapakah Pilihan Anda?? 

aku tak pilih sapa2. .sebab aku dah ada Ustazah Pilihan aku sendiri.. nak tau sapa?? opismate aku laaa.. hehehhe... comel.. ciri2 ustazah.. ciri2 isteri solehah... ciri2 ibu mithali.. perfect lah..

Semalam kisah diorang main futsal.. lawak sungguh laaa... agak2 lah nak beriadah pun.. takde ke aktiviti sukan yg sopan sket.. macam bowling ke.. kesian peserta2.. yerlah.. diorang terpaksa sebab itu adalah satu tugas yg diorang kena laksanakan.. sepatutnya pihak2 tertentu fikir2kan dulu..

Nak tahu aktiviti2 diorang leh pi kat website ni... http://www.astro.com.my/ustazahpilihan/

Yg teruna2 di luar sana.. kalau berkenan nak cari bakal isteri.. bolehlah cuba try test tengok... tak salahkan.. yg bujang2 jerlah.. isteri orang jangan sekali.. janganlah over sangat.. huhuhuu..

Comments

Puan Nad said…
aha btol, husband i tgk semalam pun siap mengomel. dahlah ade group lelaki tengah main futsal. if btol nak cr ustazah pilihan, watlah bebetol jgn hal remeh temeh ditolak tepi. banyak lagi cara lain nak beriadah.
Faina Arisya said…
Pn Nad..

betul... betul.. betul.. saya yg tengok pun rasa malu..

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah