Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

PINK Freezer ku..

Actually dah lama aku beli.. sebelum tarikh tutup kat katalog tu.. rasanya dah berminggu2.. tapi masih berbungkus2 dalam plastik.. nan ado maso nak merasmikannya.. asyik sibuk memanjang.. aku nak ngemas2 ni makan masa.. suka ambik masa cuti jerk.. baru syiok.. tak kelam kabut.. masalahnya pulaks.. cuti2 asyik nan ado jerk kat rumah.. sibuk lagi.. that's why masih terkepuk dalam plastik bag.. huhuuhu..

So, kan aku jadi Tarzan pada Amiera sabtu lepas.. so, malamnya barulah aku berkesempatan nak jengah bungkusan tu..

Barulah terhegeh2 nak bukak plastik dan cuci mencuci.. sweet siot color dia.. i LIKE..

Barulah semangat nak masak kan.. buka2 jerk kat area freezer tu.. PINK mata hitam ku.. terus kobar2 nak masak ala2 romantik.. tak gitu?? baru ada umphhh!!

so sweet..

Hat yg lama aku dah bagi kat mak aku.. buat apa nak simpan banyak2 kan.. baik bagi kat keluarga aku.. ada gak pekdahnya..

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah