Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Holiday @ Langkawi Day 2

Setengah hari di sebelah pagi di hari ke-2... aku dan anak2 hanya duk kat hotel berehat2.. en hubby ada kursus sampai tengahari.. petang dah free.. yeayyyy.. best kan.. berkursus jauh2 tapi kursus tak sampai sehari... hehehhehehe...

Lepas en hubby habis kursus.. kami kuar lunch.. temankan aku makan.. en hubby dah makan siap2 kat hotel..  lepas lunch.. jalan2 sat kat deretan kedai di Pantai Chenang.. memandangkan panas terik.. kami patah balik ke hotel.. Amiera dah tak sabar2 nak mandi kolam..

sepanjang corridor nak ke bilik.. dihiasi dengan hiasan kain2 batik..



Aseania yg PINK.. suke..suke..suke..

So, acara petang tu kami bermandi-manda di kolam yg dikatakan panjang tu.. actually.. takdelah panjang mana.. pada aku biasa2 jerk..

 macam2 gaya.. Fateh dah macam anak cino laks..

 sekitar kolam mandi.. hati2.. ada makhluk yg suka ngintai..

 seronok bila anak2 seronok.. aku pun join sekali mandi manda kolam.. best siot sebab orang tak ramai.. rasa sangat2 privacy..

Malamnya pulaks.. kami cari kedai makan.. memang banyak sangat kedai makan kat Pantai Chenang.. sediakan duit jerk.. pastu kami ambik angin malam.. pukul 9 lebih banyak kedai dah tutup.. so, agak sepi.. nak jalan2 cuci mata pun tak berapa best sangat..

Pemandangan Aseania Resort (pics kanan) dari luar.. cantik tapi menggerunkan...

Comments

tiap kali pegi langkawi, suka sarapan kat gerai dekat area situ.. murah...
Faina Arisya said…
K..

situ banyak sangat gerai.. lain kali bolehlah sarapan kat situ..

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah