Kisah panas.. kisah bengang..

Salam pagi Jumaat..

Aduilaaaa... tengah malam semalam panas yang amat kat rumah... tak lena aku tidur.. sekejap2 bangun.. Fateh pun merengek2 kepanasan.. kipas kat dalam bilik alahai... slow motion walaupun dah maximum.. ada kipas kecik tu pun belum tentu bleh dapat menyejukkan bilik.. dahlah aku tidur bukan di bawah kipas.. aduilaaaaaaaaaa... sekejap2 aku bangun baring kat sebelah Fateh.. pastu bangun balik tidur sebelah Amiera... hehehehhehe.. tapi tak lena gaks.. last2 tukar tempat tidur ngan en hubby.. terkejut en hubby aku agaknya sebab kena kejut tengah2 malam.. bila en hubby selak langsir.. barulah rasa sejuk sket... huhuhuhuu.. barulah lena hingga alarm aku berbunyi...

Tu kisah panas.. ni kisah bengang laks..


Semalam.. aku beli Chicky Meals utk anak2 aku.. so, biasalah kan.. kena beratur kat KFC tu.. service budak2 pelayan tu amatlah slownya.. bukannya sorang yg jaga tau.. tapi 2 orang satu kaunter..

So, dah dapat semua... baliklah rumah dengan senang hati.. mesti budak2 seronok dapat Chicky Meals.. dapat mainan sebenarnya yg buat diorang seronok..

Bila aku bukak jerk kotak... hanya ada mainan dan fun fries.. ayam goreng langsung takde kat dalam 2 kotak tu.. aku tak puas hati.. dahlah buat keje lembab!! takkan isi dalam Chicky Meals pun tak tau.. hish.. geramnya aku...

utk anak2 tersayang..

 nak makan apanya camni!! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....

Cepat2 aku ambik laptop nak cari no telepon KFC kat Alamanda.. nasib baik ada.. terus aku call.. ada sorang staff perempuan yang jawab.. bila aku buat aduan.. dia terus minta maaf.. dan mintak aku datang balik utk tuntut ayam goreng tu.. dahlah aku takde resit sebab resit akan diberi kalau kita minta kan.. dia siap bagi nama dia dan mintak aku jumpa manager yg bertugas esoknya.. huhuhuu... tak kira aku mesti tuntut!! ingat murah ke Chicky Meals tu.. nasib baik staff tu layan aku baik.. bagus2.. good service!.. macam nilah.. baru senang hati aku..


2 omelan:

Suraya Baharun said...

kfc alamanda memang lembab la kak ina...su pun pelik..tak ramai org pun cam tu jugak...

Faina Arisya said...

su..

camtu eh.. kina jarang sangat makan kat situ.. sebab crowded..

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (50) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (73) Biskut (1) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (148) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (115) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (111) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) LIMA (1) Lovely Song (7) Luahan (2) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (2) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (68) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (16) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Sejarah (1) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (2) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty