Bomba.. oh bomba.. ganggu tidur ku..

Awal pagi tadi.. lebih kurang pukul 2 lebih..

Aku terkejut sebab dengar bunyi siren bomba... terus bangun jengah tingkap.. nampak jentera bomba..

Cepat2 aku kuar ke balkoni tengok apa yg berlaku.. sampai 2 jentera bomba.. risau gaks.. apa kes??

pics cari kat google..


Ada gaklah beberapa ahli bomba keluar dan menghala ke apartment aku tu.. dan yang lain2 tunggu kat luar sambil pandang ke atas (en hubby aku yang cakap.. aku tak nampak apa pun... aku cuma nampak jentera bomba dan orang2nya sahaja.. apa yg diorang buat aku bukannya nampak.. yg aku tau.. diorang berkumpul sambil borak2..)

Dalam 5 minit camtu.. kami tengok masih takde apa2 yang mencurigakan.. kalau kebakaran atau gegaran.. mesti diorang dah arahkan penduduk keluar dari bangunan.. kalau setakat orang terperangkap dalam lift.. takkan sampai 2 jentera bomba datang... hmmmm.. confuse aku..



Then nampak 2 orang penduduk.. mungkin AJK turun buat pemantauan.. borak2 kejap pastu diorang bla.. so, kesimpulan yg kami bleh buat.. mungkin benda tak serius..

So, masuk bilik sambung.. tapi tak boleh tidur daaaaaa... kejap ke kiri kejap ke kanan.. ntah apa2 yang aku fikirkan nak bagi tidur.. masa berlalu gaks.. last2 aku tersedar alarm berbunyi.. pastu baru rasa nak tidur betul2.. tapi dah terlambat.. nak tak nak kena gagahkan diri bangun..

Aduiiiii... time ni kepala tengah pusing2.. rasa di awang2an.. hehehhehehe.. hope bleh bertahan sampai ke petang..


0 omelan:

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (268) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (50) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (73) Biskut (1) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (192) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (148) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (115) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (12) Juadah (111) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (15) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) LIMA (1) Lovely Song (7) Luahan (2) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (2) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (68) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (16) Resepi (37) Riadah (22) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Sejarah (1) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (2) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty