Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

I miss them..

1st day of March..

Bosan lah weiiii... dah berhari2 aku takde kerja ni... fail tak sampai2 lagi.. dah letih mata aku dok surf internet.. blogwalking (tapi as silent reader jerk.. tak tau nak komen apa.. ).. nak update blog sendiri takde idea pulaks.. kalau sibuk ngan keje.. berduyun2 idea sampai.. huh!!  at last.... aku bosan!

Upsss.. kang orang kata aku makan gaji buta.. silap lah weiiiiiii... keje aku siap cepat ok!! aku tak suka bertangguh2.. aku kejar keje.. bukannya keje kejar aku ok! aku masih ingat lagi.. zaman dolu2.. masa aku bujang trang tang tang.. mungkin aku suka buat kerja dengan cepat.. sampai satu tahap.. aku giler2 bosan.. dulu2 tak famous sangat ngan blogging ni.. famous ngan chatting.. aku pun dah bosan sangat ngan chatting time tu.. aku pi ngadap bos mintak kerja.. sampaikan bos aku sendiri pun tak tau nak bagi aku kerja apa... huwa..huwa..huwa.. giler keje aku kan!.. 

Aku patah balik ke blog kesayangan aku.. dan wajah2 kesayangan ada di depan mata.. and... i miss them so much!! kan bagus masa lapang aku ni dipenuhkan bersama dengan anak2.. tapi... aku tetap kena pergi opis walaupun aku takde keje!! kan bagus.. kalau dah takde keje.. kita boleh cuti2 Malaysia.. cuti tanpa rekod.. well.. bila dah ada kerja.. kita datanglah baliks... yg penting kerja siap.. boleh gitu??

Amboi.. suka2 hati jerk nak cuti2 Malaysia.. ingat kantor ni bapak ko punya?? huhuhuhuhu... ko tu makan gaji.. jgn nak ada hati ada bisnes sendiri..

Nak tak nak taip jugak kat blog kesayangan aku ni.. hantam saja nak cerita apa..

Hmmmm... nak cerita apa yerk?? esok dah last day kerja utk minggu ni... yippppiiiiiiiiiiiiiiii... syioknya lah...

Okla.. nanti aku fikirkan lagi nak story apa yer....... daaaaaaaaaaaaa........

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah