Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Juara Model Tudung Fareeda 2012

Pertandingan akhir Pencarian Model Fareeda 2012 berakhir semalam..

43 peserta telah bertanding diperingkat separuh akhir pada hari Sabtu lepas.. dan 16 peserta telah dipilih ke pertandingan akhir..

Dan pemenangnya.. hmmm.. aku pun confuse.. awat nama dia aku tak perasan masa nak submit peraduan memilih 7 nama peserta yang bakal berentap di pertandingan akhir..

Uols dah tau ke sapa pemenangnya?? tak tau?? jom tengok..



macam muka anak Aznah Hamid pun yaa.. kredit to kosmo online..

 Keratan berita dari kosmo online..

************************************************************************
SHAH ALAM – Peminat tegar tudung Fareeda yang telah mempunyai lebih 50 koleksi tudung itu tidak menyangka telah terpilih sebagai juara Pertandingan Pencarian Model Fareeda 2012 yang berakhir di SACC Mall di sini semalam.

Noor Aqilah Nadhirah Mohd. Yazif, 20, yang merupakan pelajar tahun pertama, bidang pengajian Pengurusan, Universiti Sains Malaysia, Pulau Pinang itu telah menggayakan tudung fesyen terkini Fareeda dinamakan Rozana sebelum dinobatkan sebagai juara.

“Sokongan saya terhadap tudung Fareeda sejak tingkatan lima lagi berbaloi apabila berjaya menjadi model tudung yang saya paling minat.

“Tudung jenis Rozana sahaja saya ada lebih 10 koleksi, tudung ini memang senang dipakai dan tidak perlu aksesori tambahan,” katanya yang juga meminati bidang peragaan ketika ditemui Kosmo! di sini semalam.

*******************************************************************

Sekalung tahniah buat Noor Aqilah Nadhirah.. 

Siapa yerk baki 15 peserta pertandingan akhir tu?? harap nama2 yang aku calonkan tu adalah dalam senarai..

Comments

emyda said…
kemain byk duit budak ni time tingkatan lagi dah stat pakai tudung mahai...
Faina Arisya said…
emyda..

parents dia support kot..

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah