Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Mintak TOLONG!!

Salam semua...

Perhatian untuk bloggers, silent readers dan warga Putrajaya yang baca blog aku nieeeeeeeeee....

Kalau korang jumpa lelaki India / Bangla yang berpakaian ala2 tukang sapu.. means bukannya smart sangat lah kan.. dan sedang asyik memakai payung giler babas cun.. ala2 romantik gitu (yeiiiii.. ingat apa haaaaaa.. ingat Bollywood ke sini??).. di Presint 15 aka Presint Diplomatik.. sila rampas payung itu bagi pihak saya... pastu korang pelempang sket ngan mamat bodoh tu (gurau jerk)!! boleyyyyyyyyy????

Orang itu telah mencuri payung kesayangan saya tengahari tadi di depan klinik An-Nur.. walaupun telah dijerit oleh staff nurse kat situ.. boleh pulaks dia lari... hampagas betul punya orang.. agak2lah nak curi pun...

inilah rupa payung kesayangan saya tu!

Kalau setakat payung murah2 tu aku tak kesah lah sangat.. ni susah gaks tau aku nak beli balik... dahlah payung ni masih elok lagi.. huhuhuhuhuhuhu.. plsssssssssss ya kawan2....

Dan kalau uols dah jumpa.. mohon utk maklumkan kepada saya melalui SMS 019-xxxxxxxxx

Jasa anda amat saya hargai..



Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah