Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

First Time Main..

Semalam..

Aktiviti kami sekeluarga.. main bowling...

En hubby dah janji ngan Amiera nak main bowling.. Amiera lah excited terlebih..

Sampai Alamanda.. ada tournament.. so, kena tunggu sampai kul 3 baru bleh main..

Ni lah first time okay aku main.. tak pernah2.. dah tua2 sibuk nak main.. aku ni kaki bangku.. semua game aku malas nak main..

Amiera ngan Fateh pun first time main di litar sebenar.. cewah.. hehehhehe.. sebelum ni kan main kat hat yang kecik2 tu.. so, excited sangat2 lah tew...

Jom tengok aksi anak2 aku di litar bowling..

En hubby tempah utk 2 game jerk.. first game ok lagi.. second game Fateh dah letih.. jari aku pun dah start sakit2.. Amiera pun sama.. huhuhuhu.. camna nak wakil negara ni sayang??

muka semangat.. tengok si kecik tu.. excited ngan bola yg colourfull..

game dimulakan dengan balingan papa.. dah lama papa tak main bowling since tukar keje.. hehehhehe..

diikuti anak dara...  ceh..ceh..ceh.. 

lepas tu mak dara kena main ngan anak teruna..

 tengok gaya si kecik ni.. ni terlebih pro..

setiap kali Fateh baling bola.. samada bola tu langgar pin atau pun bola tu akan duk diam2 jerk kat tengah2 litar.. huhuhuhuuh... dan yg paling best time nak nunggu bola tu sampai ke pin.. lenggang lenggok jerk bola tu berpusing.. hahahhahahha... lotih den nunggu!

markah first game.. oklah.. mama share main ngan Fateh pun bleh dapat 70..  yg paling hebat Amiera.. baling camna pun ada jugak strike nya.. huhuhuhu..

game ke-2.. Papa menunjukkan aksi..  tapi still tak dapat menewaskan Amiera.. 2 kali dia strike tu... hohohohoho.. Amiera menjuarai pertandingan... hip..hip..horeeeeeeeeee..... Mama jugak corot.. huhuhu..

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah