Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Alhamdulillah.. jual yg lama.. beli yg baru.. aci tak??

Alah membeli menang memakai... ayat tak bleh blaaaaaa... saja nak pujuk diri.. takde lah.. betullah kan kata pepatah tu..

Aku nak cerita pasal tudung ekslusif No. 1 di Malaysia ler ni..

Korang2 tengok tak n3 atas sekali tu.. kan aku ada buat jualan pre-loved dan new fareeda... alhamdulillah.. ada jugaks orang nak beli.. itupun terima kasih banyak2 kepada seseorang yang banyak membantu.. kiranya dia ni jadik orang tengah tolong jualkan.. aku cuma tau dapat duit jerk.. huhuhuhu..

Walaupun duitnya tak dapat lagi.. tapi aku dah grab 2 lai dari model comel lote Fareeda tu.. Zalia selaku pengedar sah Fareeda..

Kisahnya semalam.. tengah2 aku sakit migrain tu.. boleh pulaks terfikir sesuatu.. mana nak tidurnya.. si Fateh sibuk ngan cerita ultraman.. bising siot.. kepala denyut2 ni.. so, aku msg Zalia tengah2 malam tu.. hehehheh.. takdelah tengah malam pun.. dalam kul 9 lebih.. tapi tak berbalas.. last2 dalam kul 10 dia balas.. msg.. bla..bla.. bermsg2an dengan zalia.. korang nak tau apa aku buat tengah2 malam tu???


Terus aku tukar pakaian.. serbu pi rumah dia...nak tau kenapa??? sebab Zalia kata dia baru jerk ambik stok baru.. pergh!! mana boleh.. esok kalau dia bawak opis dia confirm sold-out hat yg cantik2.. hahahhahahahha.. hilang sakit bagai.. (sib baik dah telan ponstan).. gagahkan diri nak pi rumah dia.. ekceli rumah dia takdelah jauh sangat.. selang beberapa blok jerk.. (MrsK.. Zalia bukan duk kat blok D laaa..).. mulanya nak pi sorang2 jerk.. boleh pulaks anak dara ngan teruna tu nak ikut sekali.. alahai.. kacau daun jerklah.. tak fokuslah aku nak pilih2 nanti.. last2 aku ajak jugak en hubby temankan... so, sweet.. tq en hubby temankan isterimu yg banyak songeh ni..

Sampai2 jerk rumah Zalia.. kunjungan kami disapa mesra oleh suami Zalia.. baik orangnya.. memang padan sungguh lah ngan Zalia..

So, operasi mencari yg berkenan dan sepadan ngan baju bermula.. banyak tudung2 yang ada.. banyak kaler.. fenin aku sekejap.. last2 yg dicari utk dipadankan dengan baju takde... kalau ada pun Suzana XL.. erkkk.. labuh lah pulok!! dahlah aku tak minat patern Suzana tu.. huhuhuhuu... akhirnya aku rembat jugaks 2 lai.. sebab boleh matching ngan baju raya yg dalam proses tempahan.. cuma masih tak sesuwai ngan baju raya pertama.. hmmmm... ni nak kena ngadap jugaks butik Fareeda kat Bangi.. takpelah.. duit pun dah kopak.. tunggu besday aku nanti.. bleh dapat diskaun banyak sket..

So inilah koleksi Fareeda aku yg baru.. pujaan hati.. Sofiya Brooch Sampan.. dapat jugaks aku.. dan koleksi english walaupun dah patern lama.. ada aku kesah!! tak kira.. ada selai dalam koleksi pun jadiklah.. lalallalalla.. beronok2 aku.. baru leh tidur ngan aman.. motip??

tantek tak??

sib baik Zalia masih simpan stok english ni..

Lalalala... lepas ni... senang ler aku nak dapatkan stok yg cantik2 tapi kena selalu contact ngan Zalia.. parah aku!! rabak aku!!

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah