Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Temasya Sukan MAFIST

Baru2 ni ada temasya sukan sekolah agama Amiera.. melibatkan tadika dan taska serta pelajar2 tahun 1 dan 2.. so, nak tak nak Amiera kena involve..

Jom tengok gambar jerlah sambil aku cerita sket.. malas pulaks aku nak taip panjang2.. takde mood sebab baru balik rehersal..

 
TEMAN.. sudilah kiranya.. lalalala..


 

Amiera berdiri last sekali sebab kami sampai lewat..

comel jerk budak2 taska ni..

ni lagi comei.. gigit kang nak?

ada game boling padang, isi air dalam botol, isi kacang dalam botol, kepit bola dan macam2 lagi..

utk tahun 1 dan tahun 2 dimulakan dengan acara futsal..

utk pelajar perempuan pulaks acara captain ball... kelakar tengok Amiera main.. terkinja2 nak ambik bola... huhuhuhu.. masih tak berapa agresif.. team Amiera tewas.. utk makluman uols.. aku nak share info ni sket.. ni pun ustazah yg bagitau.. Zakhanus dan Amir Pasya tu adalah panglima tentera semasa zaman Sultan Muhammad Al-Fateh..

lain2 game..

orang dok sibuk tengok sukan.. anak beranak ni sibuk dok main tanah.. apa kes?

acara penyampaian hadiah..

blogger dah penat ambik gambar.. tugasan seterusnya di serahkan kepada putra kesayangan.. eiiiii.. menurun aku kot.. pantang nampak kamera aku tu.. selagi tak habis bateri.. selagi tu semua benda dia nak snap..

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah