Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

2 Syawal - Birthday Celebration

Memandangkan 2 Syawal jatuh pada hari ulang tahun kelahiran putera ku yang ke-3 tahun.. dan 4 Syawal pula jatuh pada hari ulang tahun kelahiran puteri sulong ku yang ke-8 tahun..

Maka tahun ni aku bercadang utk menyambutnya di rumah mak aku.. tahun2 sebelum di rumah mertua ku.. adik2 beradik aku semua ada.. so, molek sangatlah kan.. majlis sederhana sajork..

Layan gambar lah yerk.. maleh nak cerita ceriti panjang2..

besday girl..



besday boy.. macam2 posing lah Fateh ni..

makan kfc sajork.. tak de masa nak masak2 ni..

en hubby tengah deko belon atas lemari..

besday cake.. dah macam masjid pun yer.. moleklah tu.. sempena hari raya ni kan..

sedap dan cantik.. very kalerfull.. anak2 aku suka.. lebih baik dari kek yg aku tempah sebelum ni.. dan lagi murah.. RM150 sajork.. 2.5 kg.. ada choc moist cake dan vanilla cake kalau tak silap.. siap di bagi 2 pisau pemotong kek dan lilin pelbagai corak.. tq kak Intan..

apa pun ambik gambar dulu yer.. Fateh dah tak sabar nak potong kek nampaknya tu..

aitttt.. kakak control tempat nampak.. cian adik kat sebelah.. sib baik adik tak tau apa2 lagi..

bergambar ngan sepupu..

yeaaaaaayyyyyyyyyyyy.... HaPPy BirThDay..

Tamat sudah sambutan ulang tahun kelahiran anak2 aku tersayang.. 

Petangnya... kami ke Banting rumah kawan en hubby.. 

deco ruang tamu ni tantek sangat2lah.. aku suker lah.. ala2 english ko!

en hubby borak2 ngan kawan dia kat luar rumah.. kami kat dalam kejenya posing sana sini..

siap ada kerusi pengantin lagi.. adik kawan en hubby aku ni buat bisness utk pengantin..

jenuh aku ajar Amiera snap gambar.. nak ada gambar bunga ngan bekas kuih raya yg tomei tu..psstt.. nak show jugaks tudung raya ke-2..

puteri menunggu putera nan sorang..

rupa2nya si teruna tengah main tanah kat luar rumah.. adoii laaaaaaaa....

Comments

Suraya Baharun said…
cantik kek dia..akhirnye baru puas hati kan kak ina..
Faina Arisya said…
su..

alhamdulillah.. lega anak2 suka..

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah