Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

25 Ramadhan ~ goodies

Aku cuti..

Sepatutnya kami ke HUKM utk appointment Fateh.. tapi memandangkan jauh.. kami terpaksa batalkan rawatan di sana.. proceed di Putrajaya jerk..

Asalnya nak jerk gi keje.. tapi alahai.. letih sangat2.. so, cuti jugaklah...

Dah alang2 duk rumah aku buatlah apa2 yg patut.. ngemas2 beg dan basuh serta lipat pakaian mana yg ada.. nanti kuranglah sket saat2 akhir..

Untuk berbuka aku just masak simple jerk.. perabih stok yg ada sebelum nak memulakan cuti.. nak snap gambar pun malas.. aku just masak lemak sardin dan telur masak kicap.. hehehheheh.. asal ado yer dak..

Pasni dah takde apa dalam peti tu.. yg ada pun memang tak boleh dijadikan lauk utama.. nak tak nak kena beli kat bazar jerk.. dah malas nak tambah stok kat rumah.. yerlah kan.. seminggu takde..

Oh ya.. goodies bag dah dapat.. so, aktiviti memasukkan barang2.. mulanya aku buat sorang2.. lama2 si kakak nyibuk.. pastu si kecik pun nak join sekali.. join kacau kami.. alahai..

ditempah khas dari partythemepack..

settle.. tak banyak pun..

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah