9 August : it's my birthday!

Salam pagi Khamis..

Alhamdulillah.. para penjawat awam sekali lagi melebarkan senyuman masing2 kerana bonus setengah bulan dah masuk dalam akaun masing2..

Satu penghargaan dan hadiah kepada diri sendiri sempena hari besday aku ni.. (eiiii... perasan.. takde makna PM nak kesah besday ko!.. ramai lagi rakyat2 jelata.. huhuhuhu.. )

kredit to 123rf.com


Tapi kan.. awat aku takde rasa apa2 pun ek.. hmmm.. mungkin sebab bulan Ramadhan ni.. aku tak kesah pun.. lagipun mungkin dah berumur ni.. rasa biasa2 jerk.. nothing is special..

Apa pun... aku cuma mengharapkan.. genapnya umur aku yang dah lebih suku abad ni.. huhuhuhu.. tuo dah den ni haaaa... semoga Allah memberi kesihatan berpanjangan kepada aku supaya aku dapat berbakti kepada keluarga, kerjaya dan terutama sekali dapat mendekatkan diri dan mengabdikan diri kepadaNya.. dan juga dimurahkan rezeki serta kebahagiaan hidup di dunia mahupun akhirat.. aminnnnn... doakan utk aku sekali ya!

 Pagi2 dapat besday present from my sweet adik comey... tq laling...


Petang karang aku nak tuntut hadiah dari sebuah syarikat ni.. esok aku cerita eh.. hopefully berita baik lah yerk..

Psstttt... korang2 kan.. kalau masa besday korang.. pernah tak ur mom wish u all... aku lain.. sepanjang hidup aku ni.. aku tak pernah mendengar ucapan tu from my mom... huhuhuhuhuhu.. apa pun aku faham.. no hal laaa.. aku tak ambik hati pun..

Anyway.. once again.. happy besday to me!


6 omelan:

Suraya Baharun said...

selamat hari lahir kak ina...semoga dipanangkan usia, dmiurahkan rezki, bahagia bersama keluarga & sentiasa berada di dalam lindungan Nya..

marie said...

happy birthday lina....semoga sentiasa dirahmatiNya dan dimurahkan rezeki selalu....

ana-kirana said...

happy bday kak ina!!wah sakan dapat bonus arini ya ....

saya pon mak tak penah wish.mak tak igt pon bday anak dia ..tak amik hati pon sbb kami dulu2 mana ada celebrate bday..org susah

Faina Arisya said...

su, marie, ana...

tq so much..

Kebod's Family said...

Happy Birthday kak ina...semoga berbahagia dunia hingga akhirat...

Faina Arisya said...

ju.. tq

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (267) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (48) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (72) Biskut (1) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (191) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (148) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (109) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (9) Juadah (110) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (14) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) Lovely Song (7) Luahan (2) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (2) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (68) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (16) Resepi (37) Riadah (21) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (1) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty