Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Trip to Legoland ~ Lego City

Salam petang Jumaat..

Alamak haiiii.. lagi seminggu 2012 akan melabuhkan tirainya.. oh no!!.. blog aku tak habis update banyak cerita lagi ni.. aduiiiiii... camno ni?? tulunnnnnnnn... kalau tak sempat aku carry forward taun depan lah yerk..

So, sebelum nak balik keje sat lagi ni.. aku nak release sket kepala yg dah pening2 lalat.. migrain level 1.. aku nak update sket cerita yg ntah bila kesudahannya ni.. sib baik keje2 programming aku dah habis.. cuma ada sedikit kekeliruan yang memerlukan pengesahan team projek.. team projek pulaks cuti2 malaysia.. so, to be continue ler gamaknya..

Nak cerita malaslah pulaks.. aku tunjuk gambar jerlah sambil story sket2..




Legoland Express..


main2 kat The Shipyard.

tengah beratur di Junior Driving School... si kakak tak mau masuk Driving School.. apa daaaaaaaa..

ceria sungguh muka nak naik kereta lego..

ecehceh.. muka serius dengar tunjuk ajar cikgu..

hebat! sekali ajar dah pandai.. bukan main bangga Fateh dapat bawak kereta sendiri..

Lepas tu kami ke Boating School.

mama semestinya ngan kakak..

papa ngan Fateh.. hahhahaha.. mereka dah jauh ketinggalan.. hehehhehe.. Fateh tak kasi ayah dia yg drive.. konon nak drive boat sendiri.. last2 ntah ke mana arahnya..

tengok muka si Fateh.. sampai terkeluar lidah.. khusyuk punya pasal nak drive boat..

singgah minum sebentar di Market Restaurant.. harga memang mahal ok!

Basketball game ni dah buat kami kehilangan RM30.. caiiittt.. kalau ku tahu takde lah aku nak membazir.. korang2 janganlah dok main menda alah ni.. buat rugi jerk..

di Lego Rescue Academy..

 Ok itu sajork gambar kami di Lego City.. yg tak sempat kami singgah adalah di Lego City Airport dan Lego City Stage.. tak perasan gamaknya.. kes tak baca map..

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah