Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Ana Solehah & Setia Hujung Nyawa

Alhamdulillah...

Cuti tempohari.. en hubby ngan Amiera pi Alamanda.. nak pi beli buku cerita Ana Solehah.. kalau ikut umur ni Amiera tak sesuai baca lagi.. tapi takpelah.. lagi setahun jerk lagi.. dah janji ngan Amiera nak tambahkan koleksi sedia ada.. bukan main seronok dia.. tak nyempat2 ngajak papa di ke MPH.. aku duk rumah jerlah malam2 tu dengan badan yg masih tak sihat kan.. bila teringatkan kedai buku.. aku pun teringat sekali novel yang aku idamkan.. terus pesan kat en hubby.. carikan novel2 yg aku berkenan nak baca tu.. ni semua penangan cerita2 drama ler ni..

antara koleksi yg semakin bertambah..


Tapi malangnya.. en hubby bagitau.. semua novel2 yang aku cari tu dah SOLD-OUT!! grrrrr... tensi aku..

Dan Selasa aritu.. opismate pi alamanda.. ternampak novel Setia Hujung Nyawa berlambak kat MPH.. petang tu jugaks aku ajak en hubby pi beli.. hehehhehehe... ni cetakan bagi tahun 2013.. mmmmm.. untung2.. jenis aku ni.. aku tak suka beli satu jerk.. paling koman pun 2 atau 3 buah.. so, usha jugaks novel2 terbaru.. tapi hati tertarik nak baca novel yang lama.. apa kes.. lantaklah... hat novel baru tu nanti2 aku beli.. yg sedia ada pun tak habis baca lagi..



suker ngan tema cover novel ni..

Sedang menanti novel Sehangat Asmara di cetak semula.. kalau uols ada ternampak kat MPH Alamanda.. inform aku ek..

Novel2 kami tu sedang tersusun indah kat rak buku PINK aku tu... huhuhuuu.. si Amiera ni pun nyibuk gaks nak nyelit.. jeles ler tew mama ada rak kaler PINK..

bakal dipenuhkan sehingga hujung tahun ni.. ahaks.. 

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah