Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Setia Hujung Nyawa

Hahahahaha... tengok tajuk mesti korang dah tau kan?? dah tamat cerita Adam & Hawa.. aku layan cerita ni pulaks..

Hehehehhe.. lanni setiap Isnin - Khamis dok ngadap tv layan drama Setia Hujung Nyawa..

Geram.. nyampah.. suka.. macam2 lah perasan kalau tengok cerita ni.. tak logik pun ada.. amiera pulaks muka gatal jerk bila ada adegan romantik2 ni... aduiiii... bahaya sungguh anak dara aku sorang ni... eiiiiiii... kalau ikut hati.. aku lempang jerk dua2 watak tu.. (sib baik ni lakonan semata2..).. tapi baguslah.. sekurang2nya lakonan diorang tu meninggalkan kesan kepada para penonton..

Bila dah tau cerita ni adaptasi dari novel.. confirm akan laku punya novel ni.. aku pun memang plan nak beli.. tengok cover dia pun cantik.. sekali aku baca kat fb.. ada yg warwarkan novel ni dah sold-out!! amboi cepatnya... so, kena tunnggu lah gamaknya cetakan seterusnya..

kredit to perekacerita.com

Comments

inazamri said…
ramai org layan cerita ni.akak smlm baru la yan betul2..sebelum ni sambil2 je.
Faina Arisya said…
inazamri..

tu aa.. suka ngan keletah budak2 remaja.. macam2 hal.. macam2 gaya..

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah