Burger Kebabom

Salam pagi Isnin..

Sebelum aku nak cerita mengenai aktiviti kami cuti hujung minggu aritu.. aku nak share sesuatu kat korang.. especially warga Putrajaya.. tak salah kalau aku nak kongsi info.. aku tak dapat apa pun.. membantu orang2 Melayu meniaga ni.. dapat gaks pahala..

Kisah Khamis lepas.. aku baca forum kat opis aku ni.. ada orang promote burger.. burger kebabom gelarannya.. daging burger bukan di bakar tapi dikukus.. ada pakej set gitu.. utk set boleh pilih nak burger ayam/daging + air (oren/mangga/sirap/anggur) + kentang goreng.. harga rm5.50.. tapi kalau nak order burger sahaja pun boleh.. harganya cuma rm3.. dan keistimewaan burger ni adalah sos black peppernya.. selain tu korang jugak bleh add-On.. cheese rm1.. telur rm0.50

Sedap ke?? terpulang pada citarasa sendiri.. bagi aku pulaks.. dari segi rasa takde masalah.. cuma roti agak tebal dan kalau banyakkan daging burger (kalau boleh buat homemade lagi bagus utk kesihatan).. mungkin boleh diperbaiki lagi utk dapatkan hasil yg lebih umph!!

Dan yang paling menarik khusus utk orang2 pemalas macam aku ni.. haaaa... korang sms jerk.. dia akan hantarkan.. penghantaran percuma ok!.. tapi sekitar Putrajaya sajork..





utk en hubby.. aku orderkan set burger daging+air oren + kentang goreng... air tak sempat nak snap sempat si Fateh dah bawak lari..

burger ayam utk aku..  nyumphhh.. jemput makan...


so, kalau korang berminat bleh SMS tuan punya business.. 



Hotline Kebabom Burger 013 7966667


3 omelan:

inazamri said...

nasib dah kenyang bekpes sat td...

Suraya Baharun said...

kak ina dah try ek..nak kene try gak ni...

Faina Arisya said...

inazamri..

hehehhe.. tak sesuai ler makan time breakfast..

su..

cer ler try..

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (267) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (48) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (72) Biskut (1) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (191) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (148) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (109) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (9) Juadah (110) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (14) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) Lovely Song (7) Luahan (2) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (2) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (68) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (16) Resepi (37) Riadah (21) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (1) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty