Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Disney Movie Coming Soon ~ Oz The Great and Powerful

Salam..

Ingat tak minggu lepas dok layan cerita HKL2.. Husin, Mon dan Jin Pakai Toncit..

Dari segi jalan cerita biasa2 jerk.. nak kata best sangat tu.. hmmm.. ntahlah.. aku bagi 3 bintang jerk.. sebab jalan cerita biasa.. gaya dan persembahan lebih kurang jerk ngan cerita sebelum ni.. cuma dari segi animasi tu aku suka tang lembaga yg berkeliaran tu.. tapi jin pakai toncit agak kureng animasinya..

Mungkin sebab dah tengok filem HKL.. so, kita dah tau suasana.. jalan cerita.. gaya.. bila benda sama diulang kembali rasa dah tak best.. penonton akan jemu.. penonton needs something different ok!

Aku tak nak komen byk.. korang pi lah nonton dan nilai sendiri ok..

Oh ya.. sebelum nak masuk panggung tu.. sambil menunggu panggung di buka.. kami lepak2 kat luar panggung.. tertarik dengan set iklan filem baru Disney.. Oz The Great and Powerful yg akan release pada 7 March.. so, anak2 aku kasi lenjan ler set iklan tu.. hehehhehe...
 
 cam best jerk cerita ni.. penuh ngan animasi.. mesti anak2 aku suka..

kakak dah ready nak masuk ke??

  
Fateh dah berangan2 nak masuk ke dalam taman animasi.. 

kakakkkkkkkkkkkk... hati2.. nanti kena cekup ngan gergasi..

Comments

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah