Geng Terjah

Holiday @ Cameron Highlands ~ Lavender Garden

Sebelum balik, kami singgah dulu di Lavender Garden.. tempat ni baru lagi kot.. taun lepas takde pun.. tak tau lah pulaks bila pembukaan rasminya..

Masa mula2 sampai aku dah nampak tapi disebabkan tempat tu di seberang jalan.. so, malas nak menyimpang.. plan nak singgah balik nanti.. nasib baik masih buka lagi.. staff bertugas tu cakap tutup pukul 8 malam..

Nak masuk ke Lavender Garden ni kena bayaran ok.. dewasa RM5 dan kanak-kanak RM3..

Apa istimewanya Lavender Garden??? hmmmm... dah namanya pun Lavender.. banyaklah bunga Lavender yg fresh2... cantik2 siot.. tapi bukan utk dijual.. mungkin akan dibuka utk jualan sedikit masa lagi sebab aku tengok ada satu satu kedai tu masih kosong..

So, layan gambar lah yerk.. memang menarik berphoto-gediks di sini.. tapi sayang.. guna kamera hp aku gambar agak kabur sket..

ramai orang ambil peluang snap sana sini..




Lavender


rasa nak cabut2 jerk mail box ala rumah burung ni.. bleh letak kat depan umah aku.. hehheheheh...


lebah tak bermadu.. kui..kui..kui..

full of flowers..

adik nak teropong sapa tu?

MIL.. cian mak.. abah tak mau ikut..

us in LOVE.. lallalallalala...

kat atas nun boleh petik strawberry kot.. kami tak usha pun.. 


kereta pun ada dot.. dot..

konon musim bunga ler ni..

dah macam kat Korea laks signboard ni..

  
patung Hello Kitty pun tomey2..

kenangan sebelum meninggalkan CH..


0 omelan:

My Family

My Family