Bermulalah Perjalanan Seorang Mahasiswi UKM

Image
 Assalamualaikum.. Lamanya tak update blog.. sibuk sangat sejak jadi penyelia ni.. coding pun aku kena hadap.. keje2 pengujian coding programmer bawah aku pun aku kena hadap.. report pun nak kena update.. aduhaiiii... better aku jadi programmer dari penyelia.. nak gaduh pun ngan PC jerk.. hahahahha.. tapi nak buat camna.. keje ngan gomen ni.. sampai masa kau akan naik pangkat.. huhuhu... hadap jerlah... Oh ya berbalik pada topik... Selepas SPM 2021, macam2 cabaran yg perlu ditempuhi untuk membolehkan si kakak layak memasuki bidang perundangan.. memandangkan si kakak tak lepas min requirement nak masuk Asasi Law, jalan pintas adalah dengan memasuki Matrikulasi jurusan Perakaunan yang dia agak kurang berminat.. walaupun kurang berminat exam Akaun dpt A jugak.. aku pun confuse.. kalau dia tak diterima juga untuk ke degree Law, jurusan perakaunan pun apa kurangnya.. at least backup tu ada..  Selepas berhempas pulas di Matrikulasi.. proses seterusnya adalah menyusun borang UPU dengan sebaik

Koleksi AlaF


Salam ptg Sabtu..


Aku nak show koleksi tudung baru aku.. jenama AlaF... hehehe... agak2 korang tudung apa ya.. tudung ni memang sebijik sejibon ngan tudung peberet aku..


Yerlah kan... nak dptkan design pujaan hati memang susah sgt2.. nak kena beratur awal2 pagi... oh tidakkkk...

Bukan tak nak setia.. tapi asyik kecewa jerk.. duit aku dah byk melabur... so hat baru ni pun tak kurang hebatnya..

Nak tengok tak tudung alaF aku ni?






koleksi sweet love yg diidamkan.. hujung bulan insyaalah.. nak tambah koleksi sweet butterfly..


amacam.. sebijik tak? daaaa...


Comments

vogue2704 said…
faina,

kat mana ni? nak beli gak..ehhehe...tak dapat lg yang kat atas tu,..kaler dia cantik,..hehe
Faina Arisya said…
ni kat Bangi gaks.. tapi dah banyak sold-out..
vogue2704 said…
bangi kat mana? ke beli online?
Faina Arisya said…
kat seksyen 7.. khabarnya akhir bulan ni ada keluaran sweet butterfly..
vogue2704 said…
nama kedai dia alaf ke? sori faina kaco hehehe...harga dia range berapa?
Faina Arisya said…
alaf tu ala Fareeda.. heheheheh... nama kedai tak ingat.. tapi bleh search kat fb.. ika putri dewi.. harga below rm100.. kalau printed sejibik Fareeda lebih rm100

Popular posts from this blog

Susu Rosak!!

Pra Majlis Aqiqah & Kesyukuran Baby Arissa ~ Projek DIY ~ Door Gift

Kopi Che' Nah