Free Cream & Fudge from VIKids Club & Kerek Man

Assalamualaikum...

Malam kelmarin.. bawak anak2 pi tengok wayang.. sebelum tu bawak diorang makan aiskrim kat Cream & Fudge.. kebetulan dapat free sempena besday diorang... tapi sebelum tu aku nak cerita sket pasal sorang mamat kat bahagian khidmat pelanggan Alamanda tu... kerek sungguh!

Masa aku nak redeem gift besday petang kelmarin.. aku tunjuk kad keahlian VIKids tu kat diorang.. pastu dengan kereknya.. dia suh tunjuk SMS.. kalut lah aku cari kat hp.. rasanya macam pernah terbaca SMS tu... bila dicari.. sib baik ada.. tapi hanya ada satu SMS sajork... katanya 1 SMS satu gift... aitttt... dalam hp aku cuma ada satu SMS.. camno tu??? aku cakaplah balik... aku register utk 2 orang anak guna satu no. phone... birthday diorang dalam bulan yang sama tapi hari dan tahun berbeza.. awat dapat satu SMS sajork.. tak taulah kot2 aku pernah terdelete satu lagi SMS... kalau ya.. mungkin salah aku... tapi masalahnya sekarang ni.. tak bleh cakap baik2 ke? awat gaya ko kerek sangat!! jangan sampai aku komplen kat pihak pengurusan sudah!! tak pasal2 ko kena buang keje kang... customer is always right ok!!

Yang aku bengang tu.. macamlah ko takde sistem.. bukannya tak de pc kat situ.. dah sah2 aku ada kad keahlian.. bukannya tak boleh nak check kesahihan maklumat anak2 aku... aiiiii... tak boleh tolerate langsung!

Ingatkan dapatlah hadiah cute mute ke kan... kalau setakat free one scoop cream & fudge.. aiii... kalau aku tau awal2.. takde makna aku nak nyinggah ok! dapat pulak jumpa mamat poyo yang kerek nak mampos!!


So, malam tu.. alang2 dah ada menda free ni.. bawak gaklah diorang pi makan aiskrim... tapi kena beli lah satu lagi.. kang berebut!

aiskrim strawberi.. masam giler..

aiskrim choc oreo.. sedap..

muka puas hati dapat makan aiskrim.. 

alololo tomei mama..

jemput makan.. 

Lepas tu kami cepat2 pi tengok wayang..

bayar rm6 sajork utk Amiera..

nak tengok cerita lain.. bergambar ngan movie lain...


0 omelan:

Geng Kitty

Sangkut Paut

3D (1) 5S (3) Acacia (4) Aduan Rakyat (13) Aidijuma (1) Aku dan Dia (60) Amiera (267) Ana Muslim (2) Anniversary (10) Anugerah (11) Aqiqah (5) Ariani (3) Arissa (48) ASB (3) ASUS (1) Avatar (1) Award (6) Bajet (2) BBQ (2) Big Bad Wolf (3) Birthday (72) Biskut (1) Biz (3) Blogger (12) Car (1) Carlo Rino (6) Ceramah (3) CERT (1) ChurpChurp (2) CIC (12) Cloth Diaper (1) Contest (8) Cuepacs (1) Dari Dapur Mama (1) Denggi (1) Diaper Cake (1) Dinner (1) Drama (5) EKSA (1) Exam (2) Expo (2) Family Gathering (22) Fareeda (17) Fateh (191) Floria (1) Frozen (1) Gajet (1) Gift (10) Giveaway (1) Handbag (2) Handphone (4) Hari Raya (148) Hello Kitty (2) HFMD (1) Hobby (2) Holiday (109) Hot Air Balloon (4) Iftar (1) Impian (9) Info (31) Isu Semasa (9) JJCM (9) Juadah (110) Jurnal (4) kak Rose (8) Kecantikan (1) Kenduri (14) Kesihatan (2) Kuarters (11) Kuiz (2) Kursus (19) Lawak (2) Lazada (1) Lovely Song (7) Luahan (2) MAFIST (5) Majalah (4) MasterChef (6) MeadJohnsons (4) Memori (2) Muffin (2) MyDeal (1) Nilai3 (1) Novel (3) Nuffnang (7) Nuri (5) OnAir (1) Panggung (1) Pekeliling (1) PINK (8) PotLuck (2) PPA1M (4) Pre Loved (1) Pregnant (28) PRU (2) Prudential (2) PTK (2) Puasa (68) Puisi (9) Putrajaya (32) Qaisara HB (3) Ramadhan (16) Resepi (37) Riadah (21) Rumah Peranginan Persekutuan (3) Sad Song (1) Saham Akhirat (5) Sales (5) SBPA (4) Seminar (5) Shabby Cottage (66) SimplySiti (3) SkullMate (1) Sogo (3) Solid Food (5) SSPN (3) Streamyx (3) Sustagen (4) TAG (5) Taman Raudhah (13) The Movie (21) Tips (2) Tupperware (2) UPKK (9) UPSR (3) Ustazah Pilihan (6) VAIO (2) Vantage (6) Villa Raudhah (47) Viral (1) watermark (1) Wishlist (2)

Yg Suka Bercerita

Sitting and Blinking Hello Kitty